MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Virtual Machine - den er væk!!
Fra : Blackout

Dato : 14-08-02 20:39

Jeg kan ikke køre java applets i min browser mere efter jeg installerede
winxp fra ny, da Microsoft
har fjernet deres virtual machine fra win update.

Hva faen kan man gøre? Er der nogen der kan hjælpe?

Sun java kan (vistnok?) ikke bruges, for fx. hushmail vil kun godtage
microsofts virtual machine...

Fra : Edmund

Dato : 14-08-02 20:53

Blackout skrev:
> Sun java kan (vistnok?) ikke bruges, for fx. hushmail vil kun godtage
> microsofts virtual machine...

Hvis den ægte java fra sun ikke virker kan man med XP hente
Microsoft Virtual Machine fra Windows update.

I det venste vindue klick "Gør Windows update personlig"
så kommer en højre side, klick på:
"Vis hyperlinket til Windows Update-kataloget under Se også"
Gem indstillingere
så venstre side, klick på
"Windows updat-katalog"
så højre side
" Søg efter opdateringer til Microsoft Windows-operativsystemer"
Vælg styresystem.
Så klick på vigtige opdateringer og Service

Så kommer en liste
Virtual Machine er så denne her

Sikkerhedsopdatering, 4. marts 2002 - (Dato for udgivelse: July 10,
2002)
Overførselsstørrelse: 5.2 MB
Denne opdatering løser sikkerhedsproblemet "Java Applet Can Redirect

Resten giver sig selv

Eller hent den her
http://www.download.windowsupdate.com/msdownload/update/v3-19990518/cabp
ool/MSJavx86_CD24D109B33421DB6728FBDC80C9F572EB7A3865.exe

--
Mvh Edmund