MCO?
Fra : Jebir

Dato : 14-08-02 20:07

Nogen der ved hvor Motorcity Online kan købes?
Enten i Danmark, eller et sted som sender til DK....
Nogen som spiller det i DK, og kan sige lidt om det?
Hvad er det det koster pr. mnd. og er det muligt at prøve det først på nogen
måde, eller er det bare lige på og hårdt?

Mikkel Skou

Fra : SonofonoS

Dato : 15-08-02 07:11

> [...]
nogen
> måde, eller er det bare lige på og hårdt?

Tjek evt. deres hjemmeside for oplysninger om månedlig udgift. Jeg mener det
er omkring 10-12$, men kan ikke lige huske det. Der kan du sikkert også
finde info om betalingsmåden. Visa, paypal og hvad de andre hedder.
Jeg tror ikke det er muligt at prøve først. Jeg deltog i den åbne beta lige
inden spillet blev sendt på gaden. Det var et udmærket spil. En slags street
rod i multiplayermode... Der var dog en del fejl dengang, men mon ikke de
har fået rettet dem?

SonofonoS

Fra : DWM

Dato : 15-08-02 09:12

"Jebir" <jebir@dayofdefeat.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor Motorcity Online kan købes?

www.betafon.dk
Det koster 529 kr der.
På MCO´s hjemmeside kan man købe det til $19.95
http://mco.ea.com/main.jsp

> Hvad er det det koster pr. mnd. og er det muligt at prøve det først på nogen
> måde, eller er det bare lige på og hårdt?

Det koster 10$ per måned mener jeg og det er lige på og hårdt.

/Kenneth Iversen