Kattegrafik ?
Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 14-08-02 20:08

Hej

Jeg kom til at tænke på om der er nogen der kender nogen gode sider med
kattegrafik, s¨å fortæl endelig

VH
Gitte
www.sitecenter.dk/sacala

Ps. har lige lagt nye billeder af D-kuldet ind, men desværre var der ikke
atteri til C-kuldet, men det liver fikset imorgen, hvis alt stadig er roligt
her.

Fra : Trine Piltoft

Dato : 14-08-02 20:25
Fra : Jette

Dato : 14-08-02 20:36

"Gitte Sacala Eriksen" skrev:
> Hej
>
> Jeg kom til at tænke på om der er nogen der kender nogen gode sider
med
> kattegrafik, s¨å fortæl endelig

Gå til www.google.com

Tryk på "Billeder"

Skriv et søgeord (helst så specifikt som muligt)

Hvis du helst vil have tegninger frem for fotos, kan du klikke på
"Avanceret søgning" og vælge gif som filtype.

Jeg bruger altid selv google når jeg skal finde billeder, det er den
helt eminent til

Mvh. Jette