FP2000 og Windows XP
Fra : J. Hansen

Dato : 14-08-02 19:35

Har købt ny computer med XP installeret.
Har lagt mine gamle programmer over uden problemer.
Bortset fra FrontPage2000, der melder fejl og lukker.
Jeg har reinstalleret et par gange, og jeg har ladet CD-en fejlrette
installationen.
Intet hjælper.
På systemoplysningsrapporten ser jeg nu meddelelsen "Fejlagtigt program
frontpg.exe, version 4.0.2.2717 ........"
Mit spørgsmål er derfor: Kan FP2000 ikke køre på Windows XP ?
Jeg har naturligvis kigget i produktkataloget på Microsofts hjemmeside om
FP2000, men der står ikke noget om at det ikke kan lade sig gøre.

Mvh
Jørgen Hansen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-08-02 21:09

Jo det kan den godt.

Fra : J. Hansen

Dato : 18-08-02 21:49

Surt! Intet vil lykkes. Når installation af FP er færdig og jeg aktiverer
programmet, så - fejslmeddelelse: Installer FrontPage igen. Det har jeg så
gjort flere gange, både på default installation og på installation af
særligt udvalgte funktioner. Men det ændrer desværre ikke på resultatet! Gad
vide, hvad jag kan stille op!
mvj
Jørgen

Fra : Per

Dato : 15-08-02 11:58

J> Mit spørgsmål er derfor: Kan FP2000 ikke køre på Windows XP ?
>

> Jeg bruger samme konstellation og har overhovedet ingen problemer. Jeg
kan så desværre ikke hjælpe dig, men jeg synes blot du skulle vide at
fejlen ligger ikke i sammensætning. Håber da nogen kan hjælpe dig videre.
NB! Din frontpage og din windowsXP kører vel i samme sprog.

mvh
Per

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-08-02 01:13

Thu, 15 Aug 2002 10:58:16 +0000 (UTC), skrev Per
<pha@themail.com>:

>NB! Din frontpage og din windowsXP kører vel i samme sprog.

Er da fuldstændig ligegyldigt.

Fra : Per

Dato : 18-08-02 08:58

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
> Er da fuldstændig ligegyldigt.

Knud! Det har du da ret i. Det var en tanketorsk fra min side. Hilsen Per

Fra : pc-lir.dk

Dato : 10-09-02 12:50

Hejsa det du kan gøre er at prøve at installere Frontpage 2002 det har jeg
og der er flere funktioner i så prøv det
hilsen Henrik Pedersen
www.pc-lir.dk