Nokia 3510 Telmore og Wap
Fra : kh

Dato : 14-08-02 19:10

Hej

Jeg har en Nokia 3510 med Telmore taletid. Jeg kan ikke få wab til at
virke, den ringer fint op. Men når den er kommet igennem skriver den "intet
svar fra gateway" hvor det ??

Mine indstillinger, som er taget fra tdc's guide:

Indstillingsnavn: wap
startside: http://wap.tdkmobil.dk
sessionstilstand: midlertidig
forbindelses-sikkerhed: fra
Databærer: GSM-Data
Opkaldsnummer: +4540390909
IP adresse: 194.182.251.15
godkendelsestype: normal
dataopkaldstype: normal
dataopkaldshastighed: 9600
logintype: automatisk
brugernavn: tdk
adgangskode: waptdk

Håber nogen kan hjælp.
på forhånd tak

Mvh
kh

Fra : Fischer

Dato : 14-08-02 19:19

Uden at jeg kender 3510, synes jeg det ser korrekt ud.

> dataopkaldstype: normal

Hvad kan du vælge mellem her?
Hvis du kan, så prøv med ISDN.

*Fischer

Fra : kh

Dato : 14-08-02 20:26

> Hvad kan du vælge mellem her?
> Hvis du kan, så prøv med ISDN.

Undskyld, jeg skrev forkert. Den stod allerede på ISDN, men jeg kan stadig
ikke få det til at virke. Håber nogen kan hjælpe.

/kh

Fra : Michael

Dato : 14-08-02 22:56

Hej
Jeg har tdc og mine indstillinger er sådan her og de virker.

sessionstilstand: kontinuerlig
forbindelses-sikkerhed: fra
Databærer: GSM-Data
Opkaldsnummer: +4540390909
IP adresse: 194.182.251.15
godkendelsestype: normal
dataopkaldstype: isdn

Fra : kh

Dato : 15-08-02 15:34

> Hej
> Jeg har tdc og mine indstillinger er sådan her og de virker.

Jeg prøvede lige med samme indstillinger, men det virker stadig ikke

Er din telefon en 3510? eller er der andre her i gruppen der har en 3510
med Telmore, som kan få WAP til at virke ??

På forhånd tak.
/kh

Fra : kh

Dato : 15-08-02 20:30

Hmm, mærkeligt. Jeg kan sagtens komme ind på Club nokia's wap side, som lå
under bookmarks i min telefon fra starten. Men jeg kan ikke komme ind på
tdc's side. Nogle forslag ???

Fra : Mig

Dato : 16-08-02 15:43

Jeg kan se du siger du har en 3510, jeg ville lige høre om der er Java
teknologien på den lige som der er på 3410.

Mvh Mads

Fra : kh

Dato : 17-08-02 12:07

"Mig" <mig@hotmail.com> wrote in

> Jeg kan se du siger du har en 3510, jeg ville lige høre om der er Java
> teknologien på den lige som der er på 3410.

Det ved jeg ikke. Hvad kan man gøre med denn Java teknologi? hvordan kan
jeg se om telefonen har dette?? Men jeg kan ihvertfald kraftigt anbefale
telefonen, jeg er meget glad for min.

/kh

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 17-08-02 14:05

Hej

> Det ved jeg ikke. Hvad kan man gøre med denn Java teknologi?

P.t. betyder det primært at der kan downloades ekstra spil til telefonen.
Senere kommer der måske email-klienter, kalenderprogrammer, valuttaomregnere
og lignende...

Jeg ved ikke om den pågøldende tlf har JAVA, men det kan du sikkert se på
producentens hjemmeside.

--
mvh Kasper

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 18-08-02 13:59

"Kasper Vibe Grevsen"
<kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev:
> Jeg ved ikke om den pågøldende tlf har JAVA, men det
> kan du sikkert se på producentens hjemmeside.

Det har den ikke:
<http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/3510/specifications.html>

/Mikael