Hjælp søges ang. put & take
Fra : Gameboy@gameboy

Dato : 14-08-02 18:34

Hej.
Jeg holder ferie og da vejret er godt vil jeg ud og fiske i vores lokale P&T sø.
Hvad er det bedste at bruge nu.
Jeg har været derude før men jeg kan sku ikke få de skidrikker til at bide på.
Skal det være morgen aften eller midt på dagen?
Går de dybt i vandet?
Hvad agn skal man bruge (spinner, truta,Power bait)?
og i hvilke farver?
Der er ørrder nok man kan se dem.
Håber der er nogle der har nogle gode råd da jeg har
lovet konen fisk til aften.

mvh
Gameboy.

Fra : D-Fly

Dato : 15-08-02 01:35

<Gameboy@gameboy> wrote in

> [...]
> og i hvilke farver?
> Der er ørrder nok man kan se dem.
> Håber der er nogle der har nogle gode råd da jeg har

sorry jeg har ik set dit indlæg før nu så håber du fik nogle fisk aligevel

prøv og hop på fisketips.dk og søg efter P&T

men power bait på bobleflåd er som regel en god metode
eller små fluer på dit boble flåd.

--
MvH
><((((º> D-Fly ><((((º>

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 15-08-02 05:50

Hej og sorry at du først får svar nu.

En anden god måde her i sommer varmen er med en lille wobler, gerne sort /
sølv eller hvid eller evt rød og orange.

Den spindes let på ca ½ m dybte og hvis fiskene er træge så stop lidt op
sådan at wobleren lige rammer overfladen, men den skal kun lige ramme
overfladen så skal du spinde ind igen.

de ringe som det giver med et sådan stop logger gerne en ørred til hug.

Knæk og bræk

Steen