Den sidste sang med mit gamle band
Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 14-08-02 13:49

Jeg har i dag kl.14:23 postet en sang i dk.binaer.musik.

Den hedder "Is This Real" - der er mere info i selve posten.
Det var det sidste vi lavede inden vi gik hver til sit på grund af
diverse uoverensstemmelser.

Det er et straightforward rocknummer i bedste radio hit-stil, der
handler om at være så forelsket at man ikke helt kan tro på det. Jeg
håber der er nogen der kan li' det.

Det er en 192kb MP3 fil på ca. 5,9 MB.

-Sune

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 14-08-02 16:17

Sune Mika Salminen wrote:
> [...]
>
> Det er et straightforward rocknummer i bedste radio hit-stil, der
> handler om at være så forelsket at man ikke helt kan tro på det. Jeg

Rart at se binær-gruppen blive brugt til noget fornuftigt. Det er et fint
lille nummer, men jeg kan ikke lade være med at tænke på Kinky Boot Beast,
når jeg hører forsangeren. Jeg kan ikke helt finde ud af, om det er godt
eller skidt

/Nikolaj

Fra : Renegade

Dato : 14-08-02 22:24

Nikolaj Borg <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:psu69.1025$ww6.212298@news010.worldonline.dk...

> [...]
> når jeg hører forsangeren. Jeg kan ikke helt finde ud af, om det er godt

Kinky Boot Beast var dælme gode. Oplevede dem detsværre kun en gang til en
koncert på en skole (?) i Herlev... fed oplevesle...

I walk the windswept alley's....

Rng

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 14-08-02 23:34

In news:psu69.1025$ww6.212298@news010.worldonline.dk, Nikolaj Borg said:

> [...]
> fint lille nummer, men jeg kan ikke lade være med at tænke på Kinky
> Boot Beast, når jeg hører forsangeren. Jeg kan ikke helt finde ud af,

Heh. Jeg kender intet til Kinky Boot Beast, det bliver sjovt at se om
han synes om sammenligningen Tak for ros!

-Sune