Pussi Kattesnacks
Fra : Mette Jensen

Dato : 14-08-02 14:08

Nu må i altså hjælpe mig... Efter en del indlæg om kattegodbidder har jeg nu
selv brug for hjælp. Kashmir spiser alting. Alt er guf for ham, hvis bare
det kommer fra min hånd. Men Muffe... Hun vil ingenting have. Hun nipper
også kun af sin mad. Men én ting har jeg fundet hun vil have, Pussi
Kattesnacks men Mælk (Chokolade/Ost/Mælk/Youghurt). Jeg har kun købt det den
ene gang og kan nu ikke finde nogen steder der har dem mere... Er der nogen
af jer der har set denne variant noget setder? Så ville vi nemlig blive
rigtig glade...

--
Mange hilsner Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Katrine Nederby

Dato : 16-08-02 18:00

"Mette Jensen" skrev :

> [...]
nogen
> af jer der har set denne variant noget setder? Så ville vi nemlig blive

Hej Mette.

De fås ihvertfald i mit lokale Favorit Marked, men det hjælper jo nok ikke
så meget, når det ligger i Århus, og du bor i København Men mon ikke
alle Favorit'er så har dem (Findes de i København?)?

Mange hilsner
Katrine

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 17-08-02 22:00

Hej Mette.
Jeg har netop (efter at have læst din omtale) købt sådan en pose i dag i
Bilka (2 poser for 15 kr). Og Aurora og Emily er vilde med det. Som pose nr.
2 købte jeg pinde med kyllingesmag, dem er de også vilde med. Gaby gider som
sædvanlig ikke være med, men hun gider heller ikke engang spise kattekys
eller daggamle kyllinger. Kun gærtabletter kan man lokke hende med (og
dåsemad, og tun...)

Nu er der vist ikke lige nogen Bilka i nærheden af dig, men mon ikke Føtex
har dem, når Bilka har? De plejer føre nogenlunde det samme.

Mvh. Else.