Stofanet og 1 stationær + 1bærbar computer
Fra : Søren Thing Pedersen

Dato : 18-02-01 16:35

Hej

Jeg har lige købt en bærbar som jeg skal have koblet på Stofanet og
min anden computer af og til...

Hvordan får jeg gjort det lettest muligt at koble den bærbare på
Stofanet og den anden computer?

Er det ved at installere et ekstra netkort i den stationære eller er
det ved at købe en hub?

Hvad er lettest, billigst og bedst (hvis der er forskel)???

MVH
Søren

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 18-02-01 16:39

Søren Thing Pedersen <sthingp@get2net.dk> writes:
> [...]
> det ved at købe en hub?
>
> Hvad er lettest, billigst og bedst (hvis der er forskel)???

Den eneste måde du kan gøre det på er en computer med to netkort.
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Fra : Søren Thing Pedersen

Dato : 18-02-01 17:10

Jeg så lige nogle gamle posts fra dk.edb.internet.udbydere hvor det
fremgår at et ekstra netkort i den stationære vist er løsningen...

en hub ville ikke virke. Der skal en NAT-router til.

EOD

/Søren