Information om sendemast
Fra : Splyf

Dato : 14-08-02 12:34

Hej!

Hvordan aktiverer man information om hvilken sender man er på i displayet på
en Nokia 3310 med et Sonofon Variant abb. ?

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 14-08-02 13:04

Hej!
Celleinfo som den service hedder virker ikke med Sonofon. :(

---
Nikolaj Riis Josephsen

Fra : GiWeo

Dato : 14-08-02 13:05

On Wed, 14 Aug 2002 13:34:04 +0200, "Splyf" <splyf@msn.com> wrote:

>Hej!
>
>Hvordan aktiverer man information om hvilken sender man er på i displayet på
>en Nokia 3310 med et Sonofon Variant abb. ?

menu->indstillillinger->telefonindstillinger->celleinformation->til

--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på

Fra : Splyf

Dato : 14-08-02 13:13

"GiWeo" <do@os.dk> skrev i en meddelelse

> menu->indstillillinger->telefonindstillinger->celleinformation->til

Tak.. Det var/er slået til, men virker ikke. Så Nikolaj har nok ret i at det
ikke virker hos Sonofon.
Sådan nogle *grrr*

Fra : Søren Hindsholm

Dato : 14-08-02 17:41

Splyf wrote:

> [...]
>>>
> på

> Tak.. Det var/er slået til, men virker ikke. Så Nikolaj har nok ret i at det

Jeg har fået oplyst af en medarbejder ved Sonofon at denne facilitet
ikke er tilsluttet. Den kan ellers bruges meget smart, fx kunne den
oplyse telefonnummer på nærmeste taxa-selskab, lægevagt osv. Problemet
er bare hvem der skal betale for den ...

/Søren Hindsholm

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-08-02 20:51

Søren Hindsholm <s@hindsholm.dk> wrote in

> [...]
> fx kunne den oplyse telefonnummer på nærmeste taxa-selskab,
> lægevagt osv. Problemet er bare hvem der skal betale for den ...

CelleInfo burde ikke koste noget, de andre selskaber kører med det.
CellBroadcast, som er det der kan fortælle de ting du nævner, er der
vist ingen i DK der bruger.

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 14-08-02 22:08

> Tak.. Det var/er slået til, men virker ikke. Så Nikolaj har nok ret i at
det
> ikke virker hos Sonofon.
> Sådan nogle *grrr*
Det er møg irreterrende at det ikke er aktiveret med sonofon ja! :(

---
Nikolaj Riis Josephsen