MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
roaming profile?
Fra : kasper

Dato : 14-08-02 11:02

hej ng.
Jeg kører med roaming profile på serveren, og har efter reformatering
nu fået to start mapper + 2 program mapper osv i start menuen.
Problemet er nu at jeg ikke kan slette de ekstra mapper da windows
siger at det er system mapper.
Hvordan får jeg tilladelse til at slette disse filer?

/kasper

Fra : kasper

Dato : 14-08-02 15:11

On Wed, 14 Aug 2002 12:01:47 +0200, kasper <kl@itpdk.com> wrote:

> [...]
>siger at det er system mapper.
>Hvordan får jeg tilladelse til at slette disse filer?

fandt selv en løsning på problemet - tak for hjælpen :)