Fodring af hunde - BARF (Bones And Raw Foo~
Fra : Ricki Berthelsen

Dato : 14-08-02 10:47

Dr. Ian Billinghurst har skrevet et par bøger om 'naturlig' fodring af
hunde, og jeg går også og leger lidt med tanken.
Enkelt som det er, så er KUN det bedste godt nok til vovsen. (American
Staffordshire terrier, han, 16 mdr.)

Jeg har endnu ikke købt bøgerne om emnet.

Er der nogen (det må der være) der har erfaring med emnet - bøgerne, gode
som dårlige, så ville jeg gerne høre om det.

På forhånd tak,

Ricki

Fra : Bjergskoven

Dato : 14-08-02 21:24

"Ricki Berthelsen" <ricki@uniteam.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Er der nogen (det må der være) der har erfaring med emnet - bøgerne, gode
> som dårlige, så ville jeg gerne høre om det.

Hej Ricki

Jeg har læst bogen "grow your pups with bones". det er en udemærket bog,
med meget baggrundsinformation om ernæring.
Desuden findes der et væld af information på nettet om emnet.
Hvis du søger på den amerikanske yahoo, og søger på BARF, så kommer der
masser af interessante sider op.

Jeg laver selv foder til vores 7 hunde. Jeg har kun gode erfaringer med
dette og jeg kommer aldrig til at fodre mine hunde med tørfoder igen.

Jeg følger ikke BARF metoden slavisk, idet jeg koger nogle af
ingredienserne.
De fleste grøntsager og frugt giver jeg råt og oksekød/hestekød og kallun
giver jeg også råt.

Det er en stor fornøjelse at lave sit foder selv og vores hunde stortrives
på den gode mad.

God fornøjelse med projektet

Hilsen

Merete