Mord for åben skærm - slutning ønskes
Fra : Bent Pedersen

Dato : 14-08-02 10:13

Hej,

TV2 sendte lørdag aften "Mord for åben skærm" -
http://uk.imdb.com/Details?0155833 - med bl.a. lækre
Mary-Louise Parker. Vi så noget af den lørdag og optog
resten. Desværre var klisterbåndet, som dækkede hullet
efter den fjernede plastictap, blevet trykket ind
efter ca en halv time, og så var der ikke mere film.

Vi nåede dertil hvor Roy Guyton netop havde trukket
sig fra sagen og kørte i sin bil til det studie hvor
Angela Beale var (tror vi). Hvad skete der så...?

/Bent

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 14-08-02 14:49

Bent Pedersen <bent_pedersen@hotmajl.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:uo7kluobaljmia1k98ri5s86tbiumvja3f@4ax.com...
> [...]
> sig fra sagen og kørte i sin bil til det studie hvor
> Angela Beale var (tror vi). Hvad skete der så...?

Frit efter hukommelsen :)

I studiet var Angela Beale i gang med optagelserne til premieren på hendes
nye talkshow 'Taking Back The Night' - en rendyrket soap-ting for kvinder.
Norman Keane (James Garner) skulle være gæst i første udsendelse og var der
derfor sammen med Rica (Mary-Louise Parker).

Roy Guyton (Edward Kerr) konfronterede så Keane inden udsendelsen med, at
det hele tiden havde været hans plan at kompromittere Guyton, og så vinde
sagen selv med mest mulig indsats. Dette skete foran Rica, der selvsagt blev
splittet mellem Guyton (ung og med usikker fremtid) og stjernen Keane, der
jo havde ydmyget hende for åben skærm som brik i hans spil.

Så ringede hendes telefon; i røret var ham tv-manden, som Keane hele tiden
havde undret sig over ikke ringede (navnet har jeg glemt). Men til alle tres
overraskelse spurgte manden ikke efter den ellers så selvtilfredse Keane,
men efter den nye up-and-coming Guyton.

Det allersidste i filmen var, at Keane surmulende gik på skærmen, mens Rica
Martin og Roy Guyton gik hånd i hånd (og særdeles smilende) ud til deres
biler.

MvH Mikkel

Fra : Devast8or

Dato : 14-08-02 17:56

Det var Ted Koppel (fra Nightline IIRC), og Guyton bad Rica sige at han
ville ringe tilbage.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 15-08-02 08:49

Devast8or <No@no.blowme> skrev i en
nyhedsmeddelelse:AXv69.1363$ww6.229899@news010.worldonline.dk...
> Det var Ted Koppel (fra Nightline IIRC), og Guyton bad Rica sige at han
> ville ringe tilbage.

Det er rigtigt :)

MvH Mikkel