Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoversand24.de ?
Fra : Flemming Hansen

Dato : 14-08-02 09:33

Har nogen af Jer prøvet ovenstående firma? Og hvilke erfaringer har I i så
fald?

Har I evt. andre forslag til steder i Tyskland?

Mvh.
Flemming

Fra : Steen F.

Dato : 14-08-02 10:20

"Flemming Hansen" <flemming.r.hansen@holstebro.dk> skrev i en meddelelse
> Har nogen af Jer prøvet ovenstående firma? Og hvilke erfaringer har I i så
> fald?
>
> Har I evt. andre forslag til steder i Tyskland?

Kender ikke ovenstående firma, men har haft gode erfaringer med
Topvisionshop. Derimod har TECHNIKdirekt været sløve og jeg mangler stadig
af få refunderet 900 dkr. 1½ måned efter en afsluttende handel, og jeg fik
forøvrigt returporto på 13,50 Euro på et tilgodebevis! (ville hellere have
haft den cash, men det kunne man ikke).
Her er et par andre links:

www.edbpriser.dk
www.topvisionshop.de
www.technikdirekt.de
www.technik4free.de
www.fotoversand-brinker.de
www.digitaleyes.de
www.electronica24.de/app
www.mediacheckpoint.de
www.guenstiger.de
www.evendi.de

--
MVH
Steen

Ved svar på e-mail: Husk at fjerne NOSPAM og afslut med .com
HJÆLP!! Århus Festuge 1997: Hvem er musikeren på billedet?
Se link: http://home1.stofanet.dk/happyhome/aarhus/

Fra : Henrik H.

Dato : 14-08-02 10:55

"Flemming Hansen" wrote

> Har nogen af Jer prøvet ovenstående firma? Og hvilke erfaringer har I i så
> fald?
>
> Har I evt. andre forslag til steder i Tyskland?

Har lige købt et Nikon 885 hos www.computeruniverse.net - det blev sendt med
UPS for kun 25 euro. Det virker som en seriøs butik, og jeg kan kun anbefale
dem.

Vh.

Henrik