Darckwing og Sorteper
Fra : Torben Abildgaard

Dato : 14-08-02 08:20

Kan det passe, at ingen af landets butikker fører film med mine
personlige forbilleder Darckwing Duck, Sorteper og Fedtmule?

Hvordan skal jeg så justere mine referencerammer??

Hvis jeg ikke modtager positiv respons, vil det så være OT at
avertere her efter brugte film???

--

[OO]
<>' Torben

Fra : Jeppe Møller

Dato : 14-08-02 11:33

> Hvis jeg ikke modtager positiv respons, vil det så være OT at
> avertere her efter brugte film???

dk.marked.privat.tv+video
el.
dk.marked.privat.tv+video.dvd

Men har Kvickly eller lignende dagligvarebutik ikke dine Disney helte til
salg? Jeg synes at have set VHS med subj. der.

/Jeppe M;

Fra : Snippermanden

Dato : 14-08-02 17:53

"Torben Abildgaard" <pialykke@fjernmigget2net.dk> wrote in message
> Kan det passe, at ingen af landets butikker fører film med mine
> personlige forbilleder Darckwing Duck, Sorteper og Fedtmule?
>
> Hvordan skal jeg så justere mine referencerammer??

Vi ku starte en forening!

Fra : Emil Rune

Dato : 14-08-02 20:26

"Snippermanden" <lauge@abildgard.dk> skrev i en meddelelse

> "Torben Abildgaard" <pialykke@fjernmigget2net.dk> wrote in message

> Vi ku starte en forening!

Jeg er klar! Disneytimen med Ducktales husker jeg som temmelig fantastisk ;)
(ååh, disse minder...;)

Hilsen Emil

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 14-08-02 21:06

On Wed, 14 Aug 2002 21:26:28 +0200, "Emil Rune" <erune@tdcadsl.dk>
wrote:

>Jeg er klar! Disneytimen med Ducktales husker jeg som temmelig fantastisk ;)
>(ååh, disse minder...;)

Ja, hvis de stadig sendte Ducktales så ville jeg da tune ind nu og da :)
Det var de gode tider før det gik ned ad bakke med det show...

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Martin Helbo

Dato : 15-08-02 17:05

> Ja, hvis de stadig sendte Ducktales så ville jeg da tune ind nu og da :)
> Det var de gode tider før det gik ned ad bakke med det show...

Ja, de nye serier er ikke meget ved. Men de gamle klassiske holder endnu,
selvom man har set dem så mange gange.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 14-08-02 22:37

Emil Rune wrote:
> Jeg er klar! Disneytimen med Ducktales husker jeg som temmelig
> fantastisk ;) (ååh, disse minder...;)

Minder... Ducktales er et af de eneste programmer, som tysk TV så vidt jeg
husker sendte i A2 stereo (mener jeg at det hedder), hvor man sendte to
mono-spor: Det originale og det tyske. Skægt, som en titel kan vække så
mystiske minder

/Nikolaj