Magtesløs!
Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 14-08-02 07:38

Så skete det, der bare ikke måtte ske! Netop nu, hvor kassen er totalt
drænet efter værkstedsmisserne, er Ludvig igen kommet til skade med sit ben.
Sandsynligvis er det gamle brud brudt op igen, men lige nu kan vi bare vente
på, at dyrlægen i løbet af dagen får taget et røntgenbillede...

Og i modsætning til sidst kommer der ikke overskydende skat en af de
nærmeste dage, og kassen ER virkelig tom. Havde jeg på nogen måde kunnet
forudse, at noget som dette kunne ske, havde vi ikke brugt flere tusinde
kroner (og dermed alle reserverne) på at redde værkstedsmisserne. Det lyder
hårdt, men havde jeg vidst, at valget stod mellem dem og Ludvig, var de
blevet aflivet efter fødslen. Men det er for sent nu!

Lige nu er jeg helt ude af den og sidder og tuder ned i tastaturet og kan
bare håbe, at det ikke er så galt, som det så ud til!

Meget, meget kede hilsener fra Mette

Fra : Linda

Dato : 14-08-02 10:16

Hej Mette
Jeg ved at trøstende ord ikke hjælper meget i sådan en situation, krydser
alt hvad kryds kan at det ikke er så slemt, det er virkelig et dilemma, når
pengene er små.
Mvh
Linda

Fra : Mette Jensen

Dato : 14-08-02 10:33

> [...]

> Lige nu er jeg helt ude af den og sidder og tuder ned i tastaturet og kan
> bare håbe, at det ikke er så galt, som det så ud til!

Det kan jo på ingen måde være rigtigt! Så må vi andre give et tilskud til
Ludvig. Jeg ved ikke hvordan indsamlings ordningen virker, men et
kontonummer er nok til mig, ellers.
Hvad siger I andre?

--
Mange hilsner Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Linda

Dato : 14-08-02 11:30

hej
Jeg er fuldstændig enig, for det skal da ikke gå ud over Ludvig.
Mvh
Linda og en Laban, der skal være med

Fra : Majer

Dato : 14-08-02 13:25

> [...]
>
> Det kan jo på ingen måde være rigtigt! Så må vi andre give et tilskud til
> Ludvig. Jeg ved ikke hvordan indsamlings ordningen virker, men et

Jeg er meget enig med dig!! Mette har brugt mange penge på at redde
værkstedsmisserne, og nu kan dem der har lyst, hjælpe Ludvig. Kan vi ikke
bare sætte nogle penge ind på "Tortie-kontoen"??

Marianne, kan det lade sig gøre??

Mange hilsner fra
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Line Wolff

Dato : 14-08-02 13:39

Enig!
Tortie kontoen må være redningen her.

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 14-08-02 11:57

Åååhr Mette. Hvor er jeg ked af at høre det Den stakkels dreng at skulle
igennem det een gang til. Jeg forstår udemærket din frustration og krydser
fingre for at det ikke er så slemt endda.

Som een af dem, der har været så heldig at møde Ludvig i virkeligheden, kan
jeg kun bakke om ideen med økonomisk bistand fra gruppen Er der ikke
også nogle fonde man kan søge hjælp hos? Og hvordan har din dyrlæge det med
en afdragsordning?

Mange trøste-hilsner
Katrine

Fra : Jette

Dato : 14-08-02 17:52

"Mette Svangren Guttesen" skrev:
> [...]
kan
> bare håbe, at det ikke er så galt, som det så ud til!

Tør tårerne væk ... vi er her jo!

Find ud af hvor meget det skal koste at "reparere" Ludvig, så er jeg
sikker på at beløbet nemt kan indsamles herinde. I hvert fald vil jeg
gerne bidrage

Har du et kontonr.? Du bør også undersøge om der kan overføres vi
homebanking til din konto....det er nemlig min erfaring at det ikke er
alle konti man kan det med.

Mvh. Jette

Fra : Inger Kaya

Dato : 14-08-02 18:01

Mette, jeg føler virkelig meget med dig. Jeg håber du snart kan
meddele os at *SUK* det er gået godt. Mette, som Jette skrev - husk vi
er her. Jeg bakker de andre op og vil gerne støtte Ludvig. Jeg kan
desværre ikk gi så meget da de små her har været adskillige gange til
dyrlægen også og har suttet lidt meget i vores kassebeholdning også -
men bestemt et bidrag skulle der nok kunne blive til.

/ Inger Kaya

Fra : Eva

Dato : 14-08-02 18:01

Støtter naturligvis op om idéen med økonomisk hjælp til Mette og Ludvig.
Så snart der er noget konkret, et konto nr. eller lignende skal jeg nok være
der også.
Selv om det måske ikke er det vilde jeg kan bidrage med (Har gået sygemeldt
i over et halvt år og så er pengene altså små), så kan lidt vel også gavne.
Mange bække små, gør en stor å, er det ikke sådan man siger.
Hilsen Eva
P.S. Krydser dog alt hvad krydses kan for at det ikke er så slemt med
Ludvig.

Mette Svangren Guttesen <svangut@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d59fac6$0$87273$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : AEK

Dato : 14-08-02 18:32

Hej Mette !

Tag det roligt - vi skal nok få nogle penge samlet sammen til dig & Ludvig.
Har du hørt noget nyt ?

Oscar, Tøsen & Tilde sender masser af næsenøz til Ludde.
-
Og Anya sender - penge.....hmpf ! *G*

Fra : Kate

Dato : 14-08-02 22:02

Åhh nej Mette

Kan godt forstå du ærgrer dig over pengene er gået til vildkattene,
selvom jeg altså glæder mig til at få Mowgli.
Mine midler er begrænsede lige nu (også) da min bil gav op på Mols
Surt show. Men jeg støtter fuldt ud de andre i at hjælpe til med
bidrag, Ludvig skal bestemt ikke lide under at i har taget jer godt af
Mowgli og de andre killinger.

Kate

Fra : marianne hellemose

Dato : 16-08-02 15:55

Hej Mette
Jeg har lige været et par dage hos en af mine unger,
så jeg ser først din mail nu, d.16 der står stadig
1250.00 kr på Tortie-kontoen, så tør øjnene, vi klarer
det også.Hvad siger dyrlægen med hensyn til Ludvig

Til jer andre Tortie-kontonr. er 4875 4875976958
danske bank

--
Marianne

Hellemose Somali