!¤/##%!"" ARGH!!!!
Fra : Mette Frederiksen

Dato : 14-08-02 07:39

ææææjjj.. hvor er jeg sur!!!!!

Måske mest på mig selv fordi jeg ikke tænkte mig om...

Jeg har lige fået nye sko.... Sådan nogle små fikse nogen hvor der sidder et
elastik rundt om hælen for at holde dem på plads... *S* Ihh hvor er de
fine... Eller var fine...

For i nat imens Cæsar har kedet sig har han fået den ide at det var skide
skægt at gnaske i Mors "elastikker"...

Hvad er resultatet.. at han har bidt elastikkerne over på beggen sko!!!

Nå jeg skulle bare lige rase ud.. det er jo bedre at jeg gør det her end at
gøre det ved katten som alligevel ikke ville kunne forstå hvorfor jeg er
sur! *S*

Mange hilsner
Mette

ps... lad være med at købe sko med elastikker... og hvis i gør så sæt dem
ind i skabet når i ikke bruger dem.... Det har været en dyr lærestreg for
mit vedkommene!!! *S*

--

NYT! NYT!
onlinecommunity for overvægtige: Chat, debat, intern mailsystem osv.

Fra : Broxgaard

Dato : 14-08-02 16:21

*GGGGGGGGGGGGG*

godt gået cæsar.