Blade 2 Soundtrack
Fra : Peter

Dato : 14-08-02 06:58

Hej

Der var en techno-sang i filmen Blade 2, som ikke var på soundtracket
(www.blade2soundtrack.com)
Jeg har søgt på nettet og mener den er lavet af Fat Boy Slim og burde hedde
Rotten Criminals.

Er der nogen af Jer, der ved, hvor man kan få fat i de sange, som ikke
ligger på en films normale soundtrack?

Aner ikke om jeg er alt for OT, men håber det ikke

Hilsen Peter

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 14-08-02 09:01

"Peter" <no_email@no.where> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligger på en films normale soundtrack?
>
> Aner ikke om jeg er alt for OT, men håber det ikke

Ikke off topic, men spørgsmålet har været oppe at vende 20 gange før

Paradise decay : Vampires revenge

Peet
DK

Fra : Peter

Dato : 14-08-02 10:36

"Peter Tønnesen" <dali909@direkte.org> wrote in message

> "Peter" <no_email@no.where> skrev i en meddelelse

> Ikke off topic, men spørgsmålet har været oppe at vende 20 gange før
>
> Paradise decay : Vampires revenge

Tak for svaret.
Det er nu ikke den sang, som jeg ledte efter.
Denne er nu også fed nok, men jeg søger den, der bliver spillet 38 min og 25
sek inde i filmen, mens en af bad guys står og peger med sin pistol på
Blade.
Det er i øvrigt inden på diskoteket.

Hilsen Peter

Fra : Bo Kristensen

Dato : 14-08-02 10:46

"Peter" <no_email@no.where> wrote in message
> [...]
25
> sek inde i filmen, mens en af bad guys står og peger med sin pistol på

Voodoo & Serano - Blood Is Pumping (den spilles i hvert fald på diskoteket)

Med venlig hilsen,

Bo Kristensen
Life is wasted on the living. - Douglas Adams

Fra : Peter

Dato : 14-08-02 13:23

> Voodoo & Serano - Blood Is Pumping (den spilles i hvert fald på
diskoteket)

Ahh herligt - der var den jo
Tak for det!

Hilsen Peter

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 14-08-02 12:29

> [...]
25
> sek inde i filmen, mens en af bad guys står og peger med sin pistol på

Ok, beklager

Men du har ret, det er lidt råddent at der spilles så meget fedt musik som
ikke er at finde på soundtracket. Mærkeligt egentligt? Synes ikke cd
soundtracket er specielt fedt, det er det musik der ikke ligger på skiven
der er det fede, men hvorfor de har undladt dem, det er et godt spørgsmål?

Peet
DK

Fra : Lars Bernau

Dato : 14-08-02 21:17

In article <3d5a3f0b$0$87324$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
dali909@direkte.org says...
> [...]
> der er det fede, men hvorfor de har undladt dem, det er et godt spørgsmål?

Filesharing programerne er din ven i den situation.

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,