Minority report
Fra : Rasmus

Dato : 14-08-02 05:50

Lamar Burkes er skurken!!!!

(Ohøj nyhedsgruppe-svin!)

Fra : Peter Larsen

Dato : 14-08-02 06:40

"Rasmus" <rasmus@vildere.dk> wrote in message
news:akl69.8897$8aG1.5573@news01.bloor.is.net.cable.rogers.com...
> Lamar Burkes er skurken!!!!
>
> (Ohøj nyhedsgruppe-svin!)

Stav da i det mindste navnet rigtigt.

Fra : Rasmus

Dato : 14-08-02 07:46

> Stav da i det mindste navnet rigtigt.

Lamar Burgess (MAX VON SYDOW) er skurken! - er det bedre?

Fra : Per Kristensen

Dato : 14-08-02 08:12

"Rasmus" <rasmus@vildere.dk> skrev i en meddelelse

> Lamar Burgess (MAX VON SYDOW) er skurken! - er det bedre?

Fuck mand, hvor hjernedød kan man lige være?

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 14-08-02 09:12

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
> "Rasmus" <rasmus@vildere.dk> skrev i en meddelelse

> Fuck mand, hvor hjernedød kan man lige være?

2 gear ned der, hvad fanden er det for en måde at svare folk på? Folk er så
røve uhøflige herinde! Indlægget var uhensigtssmæssigt, men jeg håber
sandelig ikke det ødelagde din dag!!

Peet
DK

Fra : Mikkel Winther

Dato : 14-08-02 12:40

"Peter Tønnesen" <dali909@direkte.org> wrote in message

> [...]
> >

> 2 gear ned der, hvad fanden er det for en måde at svare folk på? Folk er

> røve uhøflige herinde! Indlægget var uhensigtssmæssigt, men jeg håber

Læs dog hvad manden har skrevet! "Ingen spoiler" som subject og så en kæmpe
spoiler i selve beskeden -- til en film, som er så ny, at man må forvente,
at mange herinde ikke har set den endnu. Det ER sgu da hjernedødt.

m.

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 14-08-02 18:05

"Peter Tønnesen" <dali909@direkte.org> skrev i en meddelelse

> 2 gear ned der, hvad fanden er det for en måde at svare folk på? Folk er

> røve uhøflige herinde! Indlægget var uhensigtssmæssigt, men jeg håber
> sandelig ikke det ødelagde din dag!!

Idioten ændrer overskriften til "ingen spoiler" og røber derefter
slutningen? Det kan da ødelægge alle dem der ikke har set denne fremragende
films dag.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 14-08-02 14:24

Per Kristensen wrote:

> Fuck mand, hvor hjernedød kan man lige være?

Nu gør du det ikke meget bedre ved at besvare beskeden og så IKKE fjerne
selve spoileren.

Tenz.

Fra : Peter

Dato : 14-08-02 09:55

"Rasmus" <rasmus@vildere.dk> wrote in message

> XXX (XXX) er skurken! - er det bedre?

Nej - hvorfor skal du ødelægge en film for alle os, der ikke har set den?

Jeg kan ikke se motivet eller fordelene for dig.
Jeg kan kun se ulemperne for os andre, som nu ikke kommer til at nyde filmen
så meget som du sikkert gjorde.

Peter

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 14-08-02 09:59

"Rasmus" <rasmus@vildere.dk> skrev i en meddelelse

> Lamar Burgess (MAX VON SYDOW) er skurken! - er det bedre?

Jeg er glad for at jeg *har* set filmen, så jeg ikke skal bruge tid på at
blive *særligt* irriteret over dit indlæg.

Men din uvilje til at ville holde dit indlæg i TRÅDEN, viser at du ER en
idiot.

Fra : Mads Lund

Dato : 14-08-02 10:00

"Rasmus" <rasmus@vildere.dk> wrote in message

> <fjernet> er skurken! - er det bedre?

Du laver simpelthen et indlæg med subject "ingen spoiler", hvori du så
anbringer en kæmpe spoiler på en biografaktuel film... Snedigt, må jeg sige.
2 point til dig.

Hvis ikke jeg var sådan en rar fyr og i øvrigt er i godt humør i dag, så
kunne jeg snildt finde på at kalde dig en spasser.

--
Mads Lund
http://www.madslund.dk/

Fra : Peter G.

Dato : 14-08-02 13:43

Mads Lund <usenet@mads_fjerndetteher_lund.dk> wrote...
> "Rasmus" <rasmus@vildere.dk> wrote in message

> Hvis ikke jeg var sådan en rar fyr og i øvrigt er i godt humør i dag, så
> kunne jeg snildt finde på at kalde dig en spasser.

Lad være med det. Spastikere er mennesker og ikke encellede amøber.

Rasmus, hvad står der på Jellingestenen?

Desuden ville I allesammen nok nå længere hvis I klagede til hans
usbyder. 10-20 sobre, fornuftige og velargumentere klager fra forskellige
skribenter over det samme indlæg må de vel lægge mærke til. Jeg ville
mene det var forsøget værd.

P.S. Husk at klippe spoileren ud når i svarer på hans indlæg.

[Peter, som agter at sende en klage over en så bevidst mangel på hensyn i
en filmgruppe]

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Email address works.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 14-08-02 18:27

Peter G. skrev:

> [...]
> usbyder. 10-20 sobre, fornuftige og velargumentere klager fra
> forskellige skribenter over det samme indlæg må de vel lægge mærke

Men så opstår problemet jo. Hvordan skal man dokumentere over for
udbyderen, at filmen er ødelagt, UDEN selv at ødelægge filmen for
udbyderen? Udbydere er også mennesker ...

> [Peter, som agter at sende en klage over en så bevidst mangel på
> hensyn i en filmgruppe]

(Peter, som er helt enig med Peter G.)

--
Mvh. Peter
"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"

Fra : Peter G.

Dato : 14-08-02 18:53

Peter Bjerre Rosa <peter@filmsvar.dk> wrote...

> Men så opstår problemet jo. Hvordan skal man dokumentere over for
> udbyderen, at filmen er ødelagt, UDEN selv at ødelægge filmen for
> udbyderen? Udbydere er også mennesker ...

En pæn spoiler-advarsel med benævnelse af filmtitel, henvisninger til
Message-ID's, indsat spoilerplads samt kopi af indlæg (med headere)
nedenunder. Hvis ingen af abuse-behandlerne har set filmen (højest
usandsynligt) må de finde en ansat, der er ligeglad med at få spoilet
filmen, eller ringe til Tom Cruise. Hvor svært kan det være? ;)

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-08-02 10:09

Det var sgu da for groft. Nu har jeg gået og glædet mig til at se den film i
flere måneder og så kommer der et fjols som dig og ødelægger det. Nar!
Det værste er næsten hvad man kan gøre ved det for at undgå at spoile det
for flere mennesker. Man kan jo ikke rigtigt skrive SPOILER til XXXX i
foregående post, da en person der ikke har set XXXX men læst posten ikke
måske ved hvilken film det drejer sig om. Af netop den grund har jeg ikke
skrevet i emnelinien hvilken film det er der blivet spoilet. Hvis du ikke
har læst den foregående post endnu og vil vide hvilken film der bliver
spoilet så scroll ned i denne post.

Minority Report
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann, der således har sparet en biografbillet!

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 14-08-02 10:58

Lars Hoffmann wrote:
> Det var sgu da for groft. Nu har jeg gået og glædet mig til at se den
> film i flere måneder og så kommer der et fjols som dig og ødelægger
> det. Nar!

Ja, det er nok en af de groveste og mest svinske spoilere til dato. Sjældnet
har jeg været så fristet som nu til at brokke mig til en udbyder...

/Nikolaj

Fra : AJC

Dato : 14-08-02 12:18

"Rasmus" <rasmus@vildere.dk> wrote in message

> Lamar Burgess (MAX VON SYDOW) er skurken! - er det bedre?

Idiot!!!
Vær du glad for at jeg ikke ved hvor du bor!

Fra : Morgan Frimann

Dato : 14-08-02 12:46

"AJC" <benny@abba.se> wrote in message
> "Rasmus" <rasmus@vildere.dk> wrote in message

> Idiot!!!
> Vær du glad for at jeg ikke ved hvor du bor!

Hvorfor det?
Hvad ville du gøre? Tæve ham?

Det ville jo kræve, at du for det første skulle forlade dit hus og gå ud i
den ulækre, bakteriebefængte verden, og for det andet rent faktisk _røre_
ved et andet menneske..!

Du kunne jo selvfølgelig sende ham en brevbombe eller en konvolut fuld af
miltbrand... Du virker et eller andet sted som typen, der godt kunne finde
på at sidde og mekke med sådan noget derhjemme...

- morg

Fra : Peter Brodersen

Dato : 14-08-02 14:16

On Wed, 14 Aug 2002 13:46:00 +0200, "Morgan Frimann"
<morgan@frimann.com> wrote:

>Hvorfor det?
>Hvad ville du gøre? Tæve ham?

Smide et brev ind af postkassen, hvor der står at der er et hoved i
kassen, at det er krøblingen, at hun i virkeligheden er en mand, at
han er FBI-agent, etc.?

--
- Peter Brodersen

Fra : AJC

Dato : 14-08-02 14:32

"Morgan Frimann" <morgan@frimann.com> wrote in message

> Hvorfor det?
> Hvad ville du gøre? Tæve ham?

Han fortjener en ordentlig røvfuld!

> Det ville jo kræve, at du for det første skulle forlade dit hus og gå ud i
> den ulækre, bakteriebefængte verden, og for det andet rent faktisk _røre_
> ved et andet menneske..!

Ikke nødvendigvis. Jeg har folk til den slags!

> Du kunne jo selvfølgelig sende ham en brevbombe eller en konvolut fuld af
> miltbrand... Du virker et eller andet sted som typen, der godt kunne finde
> på at sidde og mekke med sådan noget derhjemme...

Tarvelig bemærkning. Jeg håber du har en god advokat, for det får du brug
for!

MUVH

AJC.

Fra : Lars Fessel

Dato : 01-09-02 16:07

> Han fortjener en ordentlig røvfuld!

Ja for satan! Vold er da den eneste fornuftige løsning i denne sammenhæng...

> Tarvelig bemærkning. Jeg håber du har en god advokat, for det får du brug
> for!

Sikke dog noget PIS at skrive! Tag dig dog sammen, og få dig et liv!

Lars

Fra : Mikkel Winther

Dato : 14-08-02 12:37

"Rasmus" <rasmus@vildere.dk> wrote in message

> <udeladt> er skurken! - er det bedre?

Nu har jeg godt nok allerede set filmen 2 gange, men stadig... Det er da nok
den værste spoiler jeg nogensinde har set.

*PLONK*

Fra : Anders Hyltoft

Dato : 14-08-02 15:00

"Rasmus" <rasmus@vildere.dk> wrote in message news:m0n69.8597$NBd1.6196@news01.bloor.is.net.cable.rogers.com...

SNIP en bevidst provokation fra:

Rasmus Christiansen
Fløjstrupvej 4, Vindelev
7300 Jelling

Anders Hyltoft

Fra : Peter Larsen

Dato : 14-08-02 15:20

"Anders Hyltoft" <anders@hyltoft.dk> wrote in message
> "Rasmus" <rasmus@vildere.dk> wrote in message
>
> SNIP en bevidst provokation fra:
>

> Rasmus Christiansen
> Fløjstrupvej 4, Vindelev
> 7300 Jelling
>
> --
> Med venlig hilsen
>
> Anders Hyltoft

Må man spørge hvordan pokker du har fundet frem til
de oplysninger?

Hilsen

Peter

Fra : Robert Eriksen

Dato : 14-08-02 15:29

Peter Larsen wrote:

> "Anders Hyltoft" <anders@hyltoft.dk> wrote in message

Ja medmindre det er en der har faket e-mail adr.

> Må man spørge hvordan pokker du har fundet frem til
> de oplysninger?

WHOIS opslag på vildere.dk
http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?query=vildere.dk&pageid=82&action=cmsview&lang=da

/Robert

Fra : Rasmus

Dato : 14-08-02 16:49

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Det er meget vigtigt, at brugerne af denne nyhedsgruppe bliver informeret
om, at det IKKE er mig (brugeren af rasmus@vildere.dk), som står bag de
omtalte spoiler-indlæg. Min email-adresse samt min konto hos udbyderen er i
den seneste tid blevet misbrugt i flere sammenhænge - ikke *kun* i
nyhedsgrupperne. Jeg håber på Jeres forståelse herfor.

At visse personer finder det nødvendigt at offentliggøre min adresse og true
mig med vold, er jeg imidlertid uforstående overfor. Hvis I ikke har
vigtigere ting i Jeres liv end film, er denne situation jo nærmest
skræmmende tragisk.

Mvh Rasmus

Fra : Anders Hyltoft

Dato : 14-08-02 22:08

"Rasmus" <rasmus@vildere.dk> wrote in message news:6_u69.11759$NBd1.11380@news01.bloor.is.net.cable.rogers.com...

> [...]
> den seneste tid blevet misbrugt i flere sammenhænge - ikke *kun* i
> nyhedsgrupperne. Jeg håber på Jeres forståelse herfor.

Her er ip'en fra ovenstående indlæg:
24.153.17.146

Her er IP'en fra det oprindelige indlæg med spoileren:
24.153.17.146

Konkluder selv...

Hvem truer?

Anders Hyltoft

Fra : Anders Hyltoft

Dato : 14-08-02 22:27

> [...]

Her er IP'en fra ovenstående indlæg:
24.153.17.146

Her er IP'en fra det oprindelige indlæg med spoileren:

Tror du ikke bare du skal stoppe før du gør dig selv endnu mere til grin Hr. Christiansen?

Anders Hyltoft

Fra : Tim Christensen

Dato : 15-08-02 00:23

"Rasmus" <rasmus@vildere.dk> wrote in message

> Det er meget vigtigt, at brugerne af denne nyhedsgruppe bliver informeret
> om, at det IKKE er mig (brugeren af rasmus@vildere.dk),

Men indlæget blev sendt fra din computer.

Mvh

Tim

Fra : -V-

Dato : 15-08-02 00:53

"Tim Christensen" <icecone@eson.dk> skrev i en meddelelse
> Men indlæget blev sendt fra din computer.

Medmindre han deler en forbindelse med andre computere, fx. en adsl-løsning
i en boligforening.
Eller?

-V-

Fra : Peter

Dato : 15-08-02 07:20

> [...]

> den seneste tid blevet misbrugt i flere sammenhænge - ikke *kun* i
> nyhedsgrupperne. Jeg håber på Jeres forståelse herfor.

Det sjove er, at du først ødelægger filmen for en lang række personer,
dernæste følger med i tråden uden at svare og undskylde, og først svarer,
når du kan se, at du er afsløret.

Usandsynligt usympatisk holdning.

Hilsen Peter
(Som så filmen igår efter at have læst Rasmus ualmindeligt tarvelige indlæg,
som ødelagde filmen for mig.)

Fra : dumdum

Dato : 14-08-02 16:51

Hej allesammen!

Jeg synes I er gået langt over gevind. Ja, han var måske ufattelig dum,
ubetænksom osv. ved at skrive det, men de der trusler det kan I fa***e ikke
være bekendt. Ved I hvad? Det er strafbart! Om så man mener det i alvor
eller ej.

Så slap af en anden gang, okay?

Mvh fra Louise
--
Masser af online spil, chat, sjov og konkurrencer på:
http://www.neopets.com/refer.phtml?username=nulre

Fra : Peter B. Juul

Dato : 15-08-02 15:37

"dumdum" <no-priv@te-answe.rs> writes:

> Jeg synes I er gået langt over gevind. Ja, han var måske ufattelig dum,
> ubetænksom osv. ved at skrive det,

Var han bare dum eller ubetænksom... Nej, han udøve bevidst
chikane. Det er groft.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Stofa udnytter situationen - TeleDanmarks
The RockBear. ((^)) monopol - og skummer fløden."