G-streng
Fra : Clark Kent

Dato : 13-08-02 23:47

Rigtige piger går med g-streng.
Jeg mener ikke de der klamme Sloggi-ting, næh, kun en lille snor mellem
balderne og en snor rundt om hofterne

Fra : Nette

Dato : 14-08-02 01:51

"Clark Kent" wrote
> Rigtige piger går med g-streng.
> Jeg mener ikke de der klamme Sloggi-ting, næh, kun en lille snor mellem
> balderne og en snor rundt om hofterne

Rigtige kvinder og piger passer på deres underliv.
Garanteret du hellere, når du bliver voksen, vil have en pige, der kan få
børn og som du kan have sex med end en der konstant render rundt med
underlivsbetændelse og viser sig frem i gstreng.

Nette, som flittigt bruger sine sloggier.

Fra : Broxgaard

Dato : 14-08-02 06:27

Sloggier er mere sexet end g-streng

Fra : Norman

Dato : 14-08-02 12:24

"Nette" <nette98get2net@hotmail.com> wrote in message news:<3d59a93d$0$235$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> [...]
> børn og som du kan have sex med end en der konstant render rundt med
> underlivsbetændelse og viser sig frem i gstreng.

Så af dette kan vi konkludere at:

1. Hvis man ikke orker børn skal man vælge en pige i g-streng.
2. Sloggier luner sindsygt meget.
3. Gud har skabt kvinden besynderligt hvis 30 kvadratcentimer stof
kan gøre den store forskel.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-08-02 12:53

Norman <crighton@beer.com> wrote:

> Så af dette kan vi konkludere at:
>
> 1. Hvis man ikke orker børn skal man vælge en pige i g-streng.

not true... jeg er først begyndt at bruge g-streng inden for de sidste 2-3
år, efter at min vægt er kommet ned på et plan jeg føler mig tilpas
på........ og det skal siges at jeg har en søn på 8 år.....
egentlig kan jeg ikke rigtig følge argumentet med at passe på sit
underliv.... hvis man ellers bruger rimelig fornuftigt tøj og undlader at
sætte sig på kølige underlag, gør det IMO ikke den store forskel i
sommerhalvåret....

> 2. Sloggier luner sindsygt meget.

naaa.. synes jeg nu heller ikke*G* kommer nok an på årstiden

> 3. Gud har skabt kvinden besynderligt hvis 30 kvadratcentimer stof
> kan gøre den store forskel.

good point *G*

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Nette

Dato : 14-08-02 17:01

"Sabina Hertzum" wrote

> [...]
> underliv.... hvis man ellers bruger rimelig fornuftigt tøj og undlader at
> sætte sig på kølige underlag, gør det IMO ikke den store forskel i

Hvis du ikke kan følge argumentet Sabina, så er det fordi du aldrig har
prøvet det.
Og vær glad for det. Har man først fået det, kan det blive ved og ved.

Alene en tur på et tæppe på græsplænen en lun sommeraften, har for mig før i
tiden kunnet ødelægge det hele. Ligeledes har et par aftener i træk på
havestole gjort sit til at jeg i månedsvis døjede med blærebetændelse og
underlivsbetændelse.

Men hvad betyder IMO???

Nette

Fra : Tomas O.

Dato : 14-08-02 17:09

Nette skrev:

SNIP

> Men hvad betyder IMO???

IMO In My Opinion
IMHO In My Humble Opinion
IMNSHO In My Not So Humble Opinion

FUT dk.velkommen
--
Kurser for voksne hos Ny Zone
http://www.nyzone.dk/

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-08-02 17:15

> [...]

> har prøvet det.
> Og vær glad for det. Har man først fået det, kan det blive ved og ved.

jamen jeg har skam prøvet det..... har haft ikke mindre end to genstridige
og alvorlige underlivsbetændelser der ikke kunne slås ned med almindelige
midler.....
lige som jeg også har lidt flere gange af blærebetændelse...
jeg har blot ikke fået dem pga dårlig beklædning......

> [...]
> aftener i træk på havestole gjort sit til at jeg i månedsvis døjede
> med blærebetændelse og underlivsbetændelse.

min mor har også lidt af voldsomme underlivsbetændelser.... men heller ikke
pga kulde.....
rent faktisk har den alvorligste gang været inden jeg begyndte at gå med
g-streng.....

og mht argumentet så mener jeg at det ikke udelukkende kan være pga
g-strengen at man får underlivsbetændelse...... thats all.....

> Men hvad betyder IMO???

"In My Opinion" eller " I Min Opfattelse"

--

Fra : Nette

Dato : 14-08-02 23:01

"Sabina Hertzum" wrote

> [...]
> lige som jeg også har lidt flere gange af blærebetændelse...
> jeg har blot ikke fået dem pga dårlig beklædning......

Så har du jo heller ikke prøvet det
Du har prøvet underlivsbetændelsen ja, men du har ikke døjet med ikke at
kunne klæde dig, som du havde lyst til, uden det kunne mærkes der. Og når
det er pgs. træk/kulde, så skal der ingenting til før det gentager sig. Det
var det jeg mente før

> og mht argumentet så mener jeg at det ikke udelukkende kan være pga
> g-strengen at man får underlivsbetændelse...... thats all.....

Nej selvfølgelig ikke. Men et par sloggier dækker bedre for vind og kulde.
Jeg kan tydeligt mærke både friheden og vindens entre, hvis jeg en sjælden
gang, når jeg skal til fest ifører mig et par gstengstrusser, og derfor ved
je, at de lader mere kulde/træk komme til

> "In My Opinion" eller " I Min Opfattelse"

Mange tak.... Er ikke så meget inde i de der engelske forkortelser....

Knus

Nette

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 15-08-02 07:19

"Nette" <nette98get2net@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Sabina Hertzum" wrote

> Så har du jo heller ikke prøvet det

hehee jeg troede du snakkede underlivsbetændelse generelt.....

> [...]
> kunne klæde dig, som du havde lyst til, uden det kunne mærkes der. Og når
> det er pgs. træk/kulde, så skal der ingenting til før det gentager sig.

ok
nu har de underlivsbetændelser og blærebetændelser jeg har lidt af, været af
ekstrem genstridig karakter..... det har aldrig været nok med en enkelt
behandling, som oftest har det udelukkende slået det overfladisk ned for kun
at blusse op igen inden for en uge....

> [...]
ved
> je, at de lader mere kulde/træk komme til

et eller andet sted så mener jeg stadig det er et spørgsmål om tilvænning...
da jeg selv var vant til bomuldstrusser og lignende synes jeg skam også det
var køligt at gå i g-streng....
men nu hvor jeg benytter begge dele regelmæssigt mærker jeg altså ikke den
store forskel på om det er det ene eller andet....
den primære forskel, for mig, ligger faktisk i udseendet af min bagdel*GGG*

> Mange tak.... Er ikke så meget inde i de der engelske forkortelser....

your welcome

Fra : Finn

Dato : 15-08-02 21:06

Jeg mener at det sundeste må være ikke have have noget på når det er varmt
nok til det.
Jo mere sol og frisk luft desto færre baktusser.

Finn

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 15-08-02 21:19

Finn <fjerndetfinnstadel@worldonline.dk> wrote:
> Jeg mener at det sundeste må være ikke have have noget på når det er
> varmt nok til det.
> Jo mere sol og frisk luft desto færre baktusser.

hehee
det er desværre ikke helt en option for mig da jeg har mere end bare mine
skamlæber at holde styr på*G*
og i tilfælde nogen undrer sig så er det altså en påklistret pose jeg taler
om*G*

den kræver desværre en forholdsvis stor "forside" på trusserne til at holde
den på plads så jeg ikke pludselig har buler de forkerte steder*G*

--

Fra : Eddy Folder

Dato : 14-08-02 08:08

> Rigtige piger går med g-streng.

Latterligt udsagn... Men jeg vil sige at hvis pigerne har noget stramt på,
så er det meget mere sexet og flot hvis man kan se at det er en g-streng
eller at der ikke er nogle trusser..

> Jeg mener ikke de der klamme Sloggi-ting, næh, kun en lille snor mellem
> balderne og en snor rundt om hofterne

Folk har forskellig smag(Heldigvis) Jeg selv er mere til g-streng med lidt
blonder, altså en mere rafineret model.

Mvh.
Eddy Folder

Fra : Elros

Dato : 14-08-02 10:07

Clark Kent wrote:
> Rigtige piger går med g-streng.
> Jeg mener ikke de der klamme Sloggi-ting, næh, kun en lille snor mellem
> balderne og en snor rundt om hofterne.

Sludder... Piger er da mindst lige så sexede i et par simple
bomuldstrusser. Gerne lidt forrevne :)

Fra : Lars Ehlers

Dato : 14-08-02 17:10

Her er en forklaring, som jeg har fundet hos Ralph Lauren:

"G-string: A variation of the thong, this undergarment or swimwear
bottom has a similar waistband but uses a string instead of a larger
panel of fabric in the back. From the word garter, the G-string has
become a foundation option when a smooth line is preferred under
pants, skirts and dresses."

G=Garter. Næsten for nemt.

Min kone bruger i ny og næ en g-streng, men hun foretrækker en thong,
hvor strengen er erstattet af et tyndt stykke stof. Sikkert mere
behageligt!

Lars
San Francisco

Fra : Ally

Dato : 14-08-02 23:27

Nu MÅ jeg også lige blande mig

For mig er der ingen trusser, der er mere sexede, end en g-streng, eller
lidt mere præcis, som Lars Ehlers også pointere, en "thong":

> [...]
> panel of fabric in the back. From the word garter, the G-string has
> become a foundation option when a smooth line is preferred under

Det er lidt "ærgeligt", at man i Danmark skærer alt over én kam, og kalder
det for en g-streng. Det suverænt mest sexede undertøj til kvinder er, for
mig, en "thong". En lækker røv i en "thong" kan få nakkehårene til at
stritte på mig (plus andre kropsdele, men lad nu det ligge *GF*).

En "g-streng", som defineret i det ovenstående, siger mig derimod ikke nær
så meget. Det er som om, det ikke er ligeså elegant.

> Min kone bruger i ny og næ en g-streng, men hun foretrækker en thong,
> hvor strengen er erstattet af et tyndt stykke stof. Sikkert mere
> behageligt!

Heldige fyr Send lige din kone en kærlig tanke!

De venligste thong-hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Sanne Bülow

Dato : 15-08-02 09:18

Ally <quincy_md@hotmail.com> scribbled:

> [...]
>
> En "g-streng", som defineret i det ovenstående, siger mig derimod
> ikke nær så meget. Det er som om, det ikke er ligeså elegant.

Se det viser bare hvor meget jeg vidste om det undertøj jeg selv render
rundt i Jeg anede ikke der var forskel, og har lidt svært ved udfra
beskrivelsen at visualisere det, kunne i evt hjælpe med et par billeder så
jeg lige kunne se forskellen?? ´(Jeg må jo vide hvad det er jeg selv har på)

Sanne Bülow
Dragons aren't extinct;
they just learned to hide in books.

Fra : Mic

Dato : 15-08-02 10:02

> [...]
> jeg lige kunne se forskellen?? ´(Jeg må jo vide hvad det er jeg selv har

Det er da nemt klaret: Du poster et billede eller to af din måz i
dk.binaer.erotik, og så skal vi nok vurdere hvad det er du render rundt
i....

Mvh

Mic

Fra : Ally

Dato : 15-08-02 10:08

> [...]
> ved udfra beskrivelsen at visualisere det, kunne i evt hjælpe med et
> par billeder så jeg lige kunne se forskellen?? ´(Jeg må jo vide hvad

Hehe, jeg kan ellers godt li' Mic's forslag til dig, men jeg skal se, hvad
jeg kan gøre. Jeg finder et billede af hver slags, og poster dem i
dk.binaer. Jeg siger lige til, når det er postet.

K.h.

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Ally

Dato : 15-08-02 10:51

Så ligger der 2 billeder i dk.binaer. Ikke verdens bedste billeder, men det
var, hvad jeg lige kunne finde.

K.h.
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Eddy Folder

Dato : 15-08-02 11:52

> Så ligger der 2 billeder i dk.binaer. Ikke verdens bedste billeder, men
det
> var, hvad jeg lige kunne finde.

Du skulle nok have postet dem i Erotik.. Nu kommer der sikkert en masse
kommentarer...

Mvh.
Eddy F

Fra : Ally

Dato : 15-08-02 12:33

> Du skulle nok have postet dem i Erotik.. Nu kommer der sikkert en
> masse kommentarer...

Det tænkte jeg også på. Men omvendt bliver dk.binaer jo brugt til at sende
vedhæftede filer, der hænger sammen med en tråd. Det gør erotikgruppen ikke
(ihvertfald ikke i samme omfang), så jeg valgte dk.binaer.

Hilsen

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Sanne Bülow

Dato : 15-08-02 12:43

Ally <quincy_md@hotmail.com> scribbled:

> Så ligger der 2 billeder i dk.binaer. Ikke verdens bedste billeder,
> men det var, hvad jeg lige kunne finde.

Tak Allan, så er det vist thong jeg bruger

Fra : Ally

Dato : 15-08-02 12:50

> Tak Allan, så er det vist thong jeg bruger

Så lidt så lidt! Altid til tjeneste med nogle underbyggende billeder Din
mand er en heldig fyr *SS*

K.h.

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Sanne Bülow

Dato : 15-08-02 22:34

Ally <quincy_md@hotmail.com> scribbled:

> Så lidt så lidt! Altid til tjeneste med nogle underbyggende billeder
> Din mand er en heldig fyr *SS*

Selvom han nok ville ønske, det var noget tiere

Fra : Eddy Folder

Dato : 15-08-02 13:16

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> wrote in message

> Så ligger der 2 billeder i dk.binaer. Ikke verdens bedste billeder, men
det
> var, hvad jeg lige kunne finde.

Hov foresten... glemte lige at sige tak for din belæring. Havde ikke den
vildeste dyt om at der var forskel, men det vil så sige at en thong er sagen
for mig

Hav en god dag alle..

Mvh. Eddy

Fra : Lars Ehlers

Dato : 15-08-02 17:50

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> wrote in message news:<3d5ad923$0$87273$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> [...]
>
> En "g-streng", som defineret i det ovenstående, siger mig derimod ikke nær
> så meget. Det er som om, det ikke er ligeså elegant.

Ja, de to ting er meget forskellige, selvom de da naturligvis har en
hel del tilfælles (minimalt forbrug af stof...) Jeg opfatter en thong
som ektremt feminin, mens en g-streng er lidt mere fræk og lægger op
til narrestreger

> Heldige fyr Send lige din kone en kærlig tanke!

Det gør jeg skam hver eneste dag. Og hun ved udmærket godt, hvilken
effekt netop den beklædningsgenstand har på mig. Stort det samme som
du beskriver længere oppe

Jeg kan godt forstå, at en thong ikke er optimal, hvis man bor et sted
hvor det er koldt. Min kone har aldrig problemer, fordi vores klima
oftest er mere egnet til en thong.

Hilsen fra en Thong-a-holic

Lars
San Francisco
http://www.ehlers.us

Fra : Peter Jespersen

Dato : 14-08-02 16:49

On Wed, 14 Aug 2002 00:47:06 +0200, Clark Kent wrote:

>Rigtige piger går med g-streng.
>Jeg mener ikke de der klamme Sloggi-ting, næh, kun en lille snor mellem
>balderne og en snor rundt om hofterne

Om pigen er sexet afhænger mere af hende selv, end et stykke stof ....
derudover, er det så ikke bane noget der skal af i en fart

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried.

Fra : Clark Kent

Dato : 14-08-02 17:20

"Peter Jespersen" <flywheel@illogical.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Om pigen er sexet afhænger mere af hende selv, end et stykke stof ....
derudover, er det så ikke bane noget der skal af i en fart

Nej, den skal ikke af, den skal trækkes ud over den ene balde

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 14-08-02 17:57

> Nej, den skal ikke af, den skal trækkes ud over den ene balde

Du har så evigt ret! :) bare gå til den - hehe....! GOOD POINT!

Men ud over det er det vel den enkeltes smag og behag... Min kæreste går
ikke i andet end g-streng! Hun kan ikke klare alm. trusser... Men det er jo
op til den enkelte, og det er jo ikke kun det der betyder noget! :)

/ Jonas

Fra : Clark Kent

Dato : 14-08-02 17:20

> [...]

flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried.

Din signatur er for lang

Fra : kwwel

Dato : 14-08-02 14:57

<henrigath@tiscali.dk> wrote:

>Rigtige piger går med g-streng.

rigtige kvinder gør hvad de har lyst til !!

>Jeg mener ikke de der klamme Sloggi-ting, næh, kun en lille snor mellem
>balderne og en snor rundt om hofterne

egentligt synes jeg det er lidt klamt når så de smider de der string
ting , og de så er småbrune på snoren

en rigtig kvinde efter min smag ( for det er vel dine preferencer du
udstiller ) har slet ikke trusser på , hun gør som jeg selv

LET IT ALL HANG LOOSE !!! inderste numsebeklædning er slet og ret
spild af god metervare

hilsen kwwel

Fra : Clark Kent

Dato : 15-08-02 12:10

Som sagt er det frækkeste, når den lille tynde snor er trukket ud over den
ene balde, og lige skærer sig lidt ind i balden.

Fra : Stones_TM

Dato : 15-08-02 22:33

Man kan sige meget om g-strenge men det vil jeg ikke, Istedet Vil jeg sige ,
at ja, gu tænder jeg da mere på en g-streng, (hvis kvinden kan bære den) end
på et par sloggier, , om hvorvidt hvad er mest praktisk, vil jeg ikke
indlede mig i en debat om

Hehehe Im Back......

SMil
Stones_TM Aka Steen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 15-08-02 22:42

Stones_TM <stonestm@c.dk> wrote:
> [...]
> bære den) end på et par sloggier, , om hvorvidt hvad er mest
> praktisk, vil jeg ikke indlede mig i en debat om

det er nok sundt nok at du undlader at blande dig i det
men du har ret*G* kvinden _skal_ kunne bære det.... hvilket jo også er
grunden til at jeg først er begyndt at bruge dem inden for de sidste år*G*

> Hehehe Im Back......

JUBIIII.. skøøøønt at "se" dig igen men skal vi snakke om det må vi
hellere futte ind i snak snik*G* derfor....
fut: dk.snak.snik

--

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-08-02 23:31

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message news:<cdV69.4361$ww6.465971@news010.worldonline.dk>...

> det er nok sundt nok at du undlader at blande dig i det
> men du har ret*G* kvinden _skal_ kunne bære det.... hvilket jo også er
> grunden til at jeg først er begyndt at bruge dem inden for de sidste år*G*

Klip til:

EN MILLION MÆND:
Skat, jeg syntes du ser virkelig lækker ud i det der.

EN MILLION KVINDER:
Nej, jeg ser grim ud. Det KAN jeg jo selv SE!

EN MILLION MÆND:
(sukker dybt)

En million mænd går ind og ser porno, eller får måske en affære.

FADE TO BLACK

Fra : Mic

Dato : 15-08-02 22:48

> Hehehe Im Back......