MS Windows
briani 27239
Xp delings problem!!
Fra : NoName

Dato : 13-08-02 22:15

Hejsa. Jeg vil gerne høre om der er nogen der ved, hvordan man deler mappen
programmer og mappen windows i windows xp. Det er firkanter under
egenskaber, men det er ikke muligt at sætte flueben i???

Jeg vil gerne have at der skal være fuld og ubegrænset adgang over LAN.

MVH. Henrik

Fra : Madsen

Dato : 13-08-02 22:21

NoName skrev:

> [...]
> deler mappen programmer og mappen windows i windows xp. Det er
> firkanter under egenskaber, men det er ikke muligt at sætte

Prøv følgende: <news:Xns9269D13CEBEBEcopy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk>
- hvis det er Pro-versionen du kører med.

Madsen.

Fra : NoName

Dato : 13-08-02 22:37

Meddelsen er desværre udløbet skriver den. Kan du ikke uddybe det nærmere?
Evt. kopiere meddelsen hvis du kan se den?

MVH. Henrik

Fra : Lars Stokholm

Dato : 13-08-02 23:03

In news:dk.edb.system.ms-windows NoName wrote:

>Meddelsen er desværre udløbet skriver den. Kan du ikke uddybe det nærmere?
>Evt. kopiere meddelsen hvis du kan se den?

Udløbet!? Hvad er det for noget vås TDC fortæller dig :) Den er fra
i... Ja nu er det i går, d. 13.

Der stod: "Det går jeg ud fra hvis du ellers kører NTFS og går op i
Funktioner > Mappeinstillinger > Vis og fjerner fluebenet ved 'Simpel
fildeling', eller noget i den stil."

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : NoName

Dato : 14-08-02 14:19

Jeg kan ikke finde det sted med fluebenet. Og når jeg trykker på linket fra
Madsen skriver Outlook Express at meddelelsen enten er fjernet eller
udløbet. Jeg kan ikke finde ud af om den meddelelse Madsen refererer til er
fra denne gruppe?? Hvis du kan gå ind på den kan du så ikke kopiere det og
sende det her??

MVH. Henrik

Fra : Madsen

Dato : 14-08-02 14:21

NoName skrev:

> Hvis du kan gå ind på den kan du så ikke kopiere det og
> sende det he

Det er jo det han har gjort i det indlæg du svarer på. :)

Citat start:

Der stod: "Det går jeg ud fra hvis du ellers kører NTFS og går op i
Funktioner > Mappeinstillinger > Vis og fjerner fluebenet ved 'Simpel
fildeling', eller noget i den stil."

Citat slut.

Madsen.

Fra : NoName

Dato : 14-08-02 19:41

Nåhh. Jeg troede han mente det var det jeg skulle gøre i Outlook Express for
at finde meddelelsen. Men jeg kører XP i Fat32, og jeg kan ikke finde noget
sted der der står simpel fildeling???

Fra : Madsen

Dato : 14-08-02 19:50

NoName skrev:

> Jeg troede han mente det var det jeg skulle gøre i Outlook
> Express for at finde meddelelsen.

Ja, det var også planen at linket skulle have åbnet indlægget for dig,
men det sagde du jo at du ikke havde adgang til, trods det at det kun
er få dage gammelt. Lars indsatte det så i hans indlæg.

> Men jeg kører XP i Fat32, og jeg kan ikke finde noget sted der der
> står simpel fildeling???

Jeg ved ikke hvad det hedder på dansk. Her hedder det 'Use simple
file sharing (Recommended)'.

Det ville for øvrigt være rart hvis du lærte lidt om citatteknik.
Dine indlæg bliver ret uoverskuelige når du bare medtager alt fra
det indlæg du svarer på og svarer ovenover det hele. Svar under det
du citerer og klip det væk du ikke svarer på.

Madsen.

Fra : NoName

Dato : 15-08-02 15:30

Madsen skrev:

> Jeg ved ikke hvad det hedder på dansk. Her hedder det 'Use simple
> file sharing (Recommended)'.

Ja. Jeg har fundet det nu. Mange tak for hjælpen.

Var det bedre??

MVH. Henrik

Fra : Madsen

Dato : 15-08-02 15:44

NoName skrev:

> Var det bedre??

Smukt og tak for din velvilje. :)

En uddybende forklaring på ovenstående kan læses her:
Jeg sendte ikke linket i går da siden var nede på daværende tidspunkt.

Madsen.