Hvornår kommer DFBHD
Fra : Anders Nielsen

Dato : 13-08-02 20:48

hej alle sammen

Er der nogen som ved hvornår Delta Force Black Hawk Down kommer i fuld
udgave.... ikke beta

M.V.H
AnDeRs

Fra : Anders Nielsen

Dato : 13-08-02 20:50

davs igen

P.s mit icq numer er: 166179481 og navn Space_Duck

Fra : Frede Fiskehandler

Dato : 13-08-02 21:04

ca 3 uger siden. Har gennemført det.
Det hedder "delta force-task force daggert".

Fra : Henning B.

Dato : 13-08-02 21:19

Hejsa Frede
Hvis du så kigger i dit originale cover er der en reklame for netop Delta
force Black Hawk Down da det er to forskellige spil.

MVH Henning

Fra : // Overby

Dato : 13-08-02 21:24

> ca 3 uger siden. Har gennemført det.
> Det hedder "delta force-task force daggert".

Det hedder Delta Force: Task Force Dagger - og der kommer snart endnu en
stand-alone udvidelse kaldet Delta Force: Black Hawk Down

Daniel

Fra : Rossen

Dato : 15-08-02 22:28

"// Overby" <daniel@FJERNoverbyhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Det hedder Delta Force: Task Force Dagger - og der kommer snart endnu en
> stand-alone udvidelse kaldet Delta Force: Black Hawk Down
>
> Daniel

Vrøvl

Task force dagger er udkommet.
Black hawk down, er noget helt andet, og er IKKE en stand alone til tfd.
BHD ukommer så vidt jeg ved omkring jul.

Mvh
Butte
= Klan Playboys=

Fra : ozzman