Opd. Jens Breth Hansen
Fra : marianne hellemose

Dato : 13-08-02 20:41

Hej alle
jeg har lige haft en 5 kvarter lang samtale med en
katteejer/elsker fra Århus, som bor i en af JBH's
lejligheder, hun har samlet artikler osv sammen om ham gennem mange år, som
hun vil kopiere og sende til mig.

min "begejstring" for JBH er IKKE blevet større af at
tale med hende, det er til gengæld mit ønske om at se
ham LUKKET, han er absolut lige så usympatisk (syg
i hovedet) som vi nok havde en anelse om.

måske skulle jeg prøve at se om en tur til jylland kunne
planlægges, ind i mellem bliver jeg lidt frustreret over at sidde på
lolland, og ikke kunne "gøre" noget, ikke være der hvor tingene "sker"

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : goofy

Dato : 14-08-02 11:34

Hej Marianne

Vi du sende mig en kopi af artiklerne, hvis det ikke er for stort et
arbejde.

Steen Vinbæk

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:ajbncj$hlu$1@sunsite.dk...

Fra : marianne hellemose

Dato : 16-08-02 16:06

Hej Steen
Jeg vil i morgen lørdag, skrive det ind på "puteren"
så sender jeg det til dig, er det OK

Fra : Jette

Dato : 14-08-02 20:11

"marianne hellemose" skrev:
> [...]
> katteejer/elsker fra Århus, som bor i en af JBH's
> lejligheder, hun har samlet artikler osv sammen om ham gennem mange

Jeg sidder og funderer, og tænker på om det ville være en idé at lave en
"scrapbog" på vores hjemmeside, med alt materialet omkring JBH.

Avis-artikler kan scannes og alt det elektroniske materiale er jo også
nemt at have med at gøre.... Jeg tror det virkelig kunne skabe
opmærksomhed omkring sagen. Ikke mindst fordi at alle dem der vil
kontakte lokalradioen og aviser i deres område, kan henvise til
materialet vor det er let tilgængeligt.

Hvad siger du Marianne?

I hvert fald vil jeg lige nu skrive til dk.videnskab.jura og spørge hvor
langt vi kan gå uden af risikere et sagsanlæg.

Mvh. Jette

Fra : marianne hellemose

Dato : 16-08-02 16:05

Jeg synes at det er en hel fin ide, og alt afhængig af
hvad de siger i jura-gruppen, kunne det jo være muligt
at sige at det er "min" side, jeg vil føle det som en ære at få et
sagsanlæg på halsen når det er JBH, det drejer sig om

Fra : Jette

Dato : 17-08-02 03:24

"marianne hellemose" skrev:
> [...]
> at sige at det er "min" side, jeg vil føle det som en ære at få et
> sagsanlæg på halsen når det er JBH, det drejer sig om

Du må meget gerne lægge det på din egen hjemmeside ... jeg er såmænd
tilfreds hvis bare jeg kan få lov lave et link til din scrapbog i
skriftstørrelse 36

Mvh. Jette

Fra : marianne hellemose

Dato : 17-08-02 08:41

Hej Jette
Det er helt fint med mig, problemet er bare at det med
hjemmesider er en by i Rusland for mig, det er derfor
der faktisk ikke er noget på den, *GG* udover det mine unger putter på når
jeg har "råbt" af dem længe nok, af
en eller anden grund er deres opdragelse lige så elendig
som kattenes, men jeg vil lige finde ud af noget