MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
startdisketter til xp
Fra : Michaelbs

Dato : 13-08-02 20:56

nogen der ved hvor man kan downloade de seks startdisketter til en
non-bootable XP...??
mvh Michael

Fra : Janner

Dato : 13-08-02 21:15

bootdisk.com er et bud *S*

/Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-08-02 21:25

Tue, 13 Aug 2002 21:55:58 +0200, skrev "Michaelbs"
<michaelschou@oncable.dk>:

>nogen der ved hvor man kan downloade de seks startdisketter til en
>non-bootable XP...?

Det findes da vidst ikke.

Men ellers
<http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q310994&ID=310994>

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 13-08-02 21:36

>Det findes da vidst ikke.
[...]

Men det kan nemt laves.... :)

/Henrik

Fra : Michaelbs

Dato : 13-08-02 21:48

> Det findes da vidst ikke.
>
> Men ellers

<http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q310994&ID=310994>
> --
jo, kære Knud, det findes....det var præcis det link du gav...takker for
hjælpen
mvh Michael

Fra : ELM

Dato : 13-08-02 22:40

ellers er de uppet i dk.binaer

Fra : Allan Schmidt

Dato : 14-08-02 12:49

Er det ikke nemmest at have en win98 startdisk og sætte dens autoexec.bat
til at køre smartdrv. Når den så er bootet går ud in på xp cd'en og åbner
mappen x:\i386\
kør så filen winnt
kan ikke huske om det er en exe eller com fil men det er jo også ligegyldig
da du ikke skal skrive det.

Fra : Leony

Dato : 14-08-02 14:32

"Michaelbs" <michaelschou@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> jo, kære Knud, det findes....det var præcis det link du gav...takker for
> hjælpen

Hvis jeg kender Knud ret, så hentyder han sikkert til at man ikke kan købe
en version af XP i en butik der ikke er bootbar.
Alle XP'ere er bootbare om computeren kan klare det er en anden sag.
Der findes en del mennesker, som har downloadet en version der ikke er
bootbar.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Phanton

Dato : 14-08-02 20:13

Hej

Find dog en bootdiskette hos bootdisk.com i stedet for at sidde og fifle med
seks disketter

fra MS. Der er iøvrigt installationsanvisning på deres Xp bootdisk.

phanton