Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny mixmodel: Stine
Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 13-08-02 20:29

Se mere på www.mixfm.dk

.... og ja, jeg ved godt at man ikke spiller paintball uden maske..

Med venlig hilsen
Tim Lerche Sørensen
www.35mmfilm.dk

Fra : Per Kristensen

Dato : 14-08-02 08:35

"Tim Lerche Sørensen" <35mm(no-spam)@film.dk> skrev i en meddelelse
> Se mere på www.mixfm.dk
>
> ... og ja, jeg ved godt at man ikke spiller paintball uden maske..
>

> Med venlig hilsen
> Tim Lerche Sørensen
> www.35mmfilm.dk

Ehm ja?

Fra : Tom Dalgaard Peterse~

Dato : 14-08-02 13:39

Mjoooøhh - det er taget med et webkamera??? Oder?

Tim Lerche Sørensen <35mm(no-spam)@film.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:ajbmnm$sis$1@news.cybercity.dk...

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 14-08-02 17:24

>Mjoooøhh - det er taget med et webkamera??? Oder?

???? Øhh................. ikke forstået.....

Fra : Tom Dalgaard Peterse~

Dato : 15-08-02 10:24

Hej Tim,

Jeg prøvede bare at være vittig (det lykkedes vist ikke

Du fortæller ikke noget om det er dine billeder, hvad du har taget dem med osv. Så det er vist mig der ikke helt forstår - eller har misset et eller andet. Nu har jeg ikke gennemset hele sitet, så den med paintball....

Er det mig som har blandet mig i noget som er indforstået, så undskylder jeg.

Ellers en sød pige...

Hilsen
Tom
Tim Lerche Sørensen <35mm(no-spam)@film.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:aje07o$73q$1@news.cybercity.dk...

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 15-08-02 21:08

>Jeg prøvede bare at være vittig (det lykkedes vist ikke

Åbenbart ikke

> [...]
osv. Så det er vist mig der ikke >helt forstår - eller har misset et eller
andet. Nu har jeg ikke gennemset hele sitet, så den med paintball....

Jeg mener ikke der er så meget at fortælle om dem. Mix-modellen er en lokal
modelkonkurence der kører over radiostationen mixfm's hjemmeside. Der står
en lille tekst til billederne, og så er det det. Billederne er ikke
fotokunst, som nogle ellers gerne ville gøre det til. Om billederne er taget
med en papkasse eller en D100 er ligegyldigt i denne sammenhæng. Linket her
bliver primært bragt fordi jeg selvfølgelig gerne vil have lidt kommentarer
på billederne, hvis man ellers mener at have noget at bidrage med.

>Er det mig som har blandet mig i noget som er indforstået, så undskylder
jeg.

Næh, men jeg troede man kunne se det af sitet.

>Ellers en sød pige...

Det er jeg glad for at du siger. Det er måske den reaktion jeg gerne ville
have nogle flere af. Sådan en lidt mere uteknisk umiddelbar reaktion på et
pigebillede, hvilket billede hun gør sig bedst på osv.

Med venlig hilsen
Tim Lerche Sørensen
www.35mmfilm.dk

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 16-08-02 08:30

> [...]
kommentarer
> på billederne, hvis man ellers mener at have noget at bidrage med.

Der har ikke på noget tidspunkt været tvivl om at pigerne er flotte....
Det er billederne der er lidt repotage arktige, der er ikke noget som helst
i vejne med modellerne...
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk Email foto@tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97