Remix af popcorn
Fra : Lars Jensen

Dato : 13-08-02 20:00

Jeg er på jagt efter information om en version af et gammelt nummer der
hedder Popcorn, som efter sigende skulle være brugt i "Kvit Eller
Dobbelt" for mange år siden.

Versionen skulle være lavet af Jean-Michel Jarre.

Mit spørgsmål er om, der er nogen der har en url el. lign. med mere
information?

/Lars

Fra : Kasper Aae

Dato : 13-08-02 23:20

On Tue, 13 Aug 2002 20:59:52 +0200, Lars Jensen
<lillelars@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>
>Versionen skulle være lavet af Jean-Michel Jarre.
>
>Mit spørgsmål er om, der er nogen der har en url el. lign. med mere

Der står lidt om Jarre's version her, nede i bunden:

http://www.sensi.org/~ak/jarre/preoxy.html

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Jakob Smith

Dato : 15-08-02 00:31

> Der står lidt om Jarre's version her, nede i bunden:
>
> http://www.sensi.org/~ak/jarre/preoxy.html

Coveret til singlen kan du se her:
http://pfmusic.kulichki.net/jarre/discography/collaborations/popcorn.jpg

VH Jakob Smith

Fra : Jonas

Dato : 14-08-02 02:42

Jeg mener også der var en DJ (tysk, fransk, engelsk...?...i hvert fald
europæisk) der lavede en version for et par år siden. Jeg kan ikke huske
navnet, men han kaldte sig DJ Fritz, DJ Pierre, etc - DJ et eller andet.

Det var meget informativt, ikke sandt?

Mvh. Jonas

Fra : Kasper Aae

Dato : 14-08-02 14:39

On Wed, 14 Aug 2002 03:41:51 +0200, Jonas <JOG@uradio.ku.DanmarK>
wrote:

>Jeg mener også der var en DJ (tysk, fransk, engelsk...?...i hvert fald
>europæisk) der lavede en version for et par år siden. Jeg kan ikke huske
>navnet, men han kaldte sig DJ Fritz, DJ Pierre, etc - DJ et eller andet.

Richi M lavede en udemærket progressive house version for nogle år
siden. Han er vist svensker.

http://www.eurodancehits.com/richim_sound.html

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : docone

Dato : 14-08-02 06:56

Guro Josh lavede en ret fed version på hans Infinity cd. Det er en "live"
version, om så "live" er lavet bagefter vides ikke men ret fed version -
lige sådan som jeg husker den

Jesper

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 15-08-02 09:05

"Lars Jensen" <lillelars@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dobbelt" for mange år siden.
>
> Versionen skulle være lavet af Jean-Michel Jarre.

Jeg har et stykke vinyl fra 1988 stående med M & H Band, og der står, at
nummeret er lavet af Kingsley og Hersho.

Mvh. Camilla

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 15-08-02 15:32

Camilla Hæstrup wrote:
> "Lars Jensen" <lillelars@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har et stykke vinyl fra 1988 stående med M & H Band, og der står,
> at nummeret er lavet af Kingsley og Hersho.
>
> Mvh. Camilla

Der er masser info om nummeret på http://www.kingsleysound.com/Popcorn.html
Mit gamle "band", Purple Monkey Dishwashers, lavede også en version. Den er
good for a few laughs:
http://come.to/purplemonkeydishwashers (bemærk "Last updated" )

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-08-02 13:10

"Camilla Hæstrup" <camilla@_FJERN_londahl.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars Jensen" <lillelars@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har et stykke vinyl fra 1988 stående med M & H Band, og der står, at
> nummeret er lavet af Kingsley og Hersho.
>
> Mvh. Camilla

Hvis det er den samme som jeg tænker på, Så er det " Hot Butter "

Hilsen Benny