Godbider
Fra : KatjaStrofen

Dato : 13-08-02 19:55

Læste lige indlæggene omkring børstning!

hvor jeg tror det var pernille der talte om lokkemidler og beløningsmidler
*GG* i form af godbider!

Hvad er godt som godbider ?

Pt bruger jeg lidt sådan noget kitekat yoghurtdåseagtigt mad i sådanne små
portionsposer! - da tigermissen ELSKER det!

fordi jeg købte nogle tørrede fisk i avifauna - og de er da godt nok
kedelige og usmagelige hvis man spørger herren i huset

Men hvad kan ellers bruges som godbider ?

Katja - som snotforkæler Tigermissen!

Fra : Mette Jensen

Dato : 13-08-02 21:27

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk

> Hvad er godt som godbider ?

Her i huset er de også omtalte kattekys et hit. Små stykker kogt kylling er
også godt.
Men hvis der rigrig skal forkæles skal der rejer på bordet!!
Kashmir kan gå fundstændig ud af sit gode skind hvis han lugter rejer. Han
vil dræbe for en reje.....

> Pt bruger jeg lidt sådan noget kitekat yoghurtdåseagtigt mad i sådanne små
> portionsposer! - da tigermissen ELSKER det!

Det er også fint nok som snack engang imellem.

> fordi jeg købte nogle tørrede fisk i avifauna - og de er da godt nok
> kedelige og usmagelige hvis man spørger herren i huset

Det er absolut heller ikke noget ved her. De gider ikke engang smage på
dem....

Håber det kan inspirere en smule!

--
Mange hilsner Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Pernille Scharff

Dato : 14-08-02 09:18

Hej Katja,

vi bruger alt muligt interessant som godbidder....

Silk elsker rosiner, så det får han indimellem. Ce'Nedra synes Cultura
med hindbær er det bedste i verden. Og Polgara elsker råt kød....den
lille barbar

Generelt får kattene "guf" når jeg laver mad, hvis det er noget de kan
tåle. F.eks. rå kylling, rå kalkun, hakket oksekød eller frisk fisk. Råt
svinekød får de ikke. De får også resterne af vores aftensmad, hvis det
er noget for katte - kogt/stegt fisk og kød f.eks. De har også præsteret
at spise pasta med vegetarsovs, men det er nu ikke helt så populært.

Af godbidder fra dyrehandlen (jeg kan varmt anbefale "Alt til Hunden" i
Nørregade her i Odense) får de kattekys, gærtabletter, gærtabletter med
ost (se tidligere tråd "Katteslik"), og forskellige japansk-producerede
tørrede fiskeprodukter som f.eks. tyggestænger. De norske
Laksemønch/Laksekrønch og de små tørrede fisk lugter frygteligt og er
ikke særlig populære, så det har vi droppet igen. Jeg har også haft stor
succes med Vitakrafts stænger af tørret kød til hunde (eftersom de kun
består af kød bruger jeg dem til kattene, men jeg ved godt at katte ikke
skal ha' hundemad!) som også er gode og seje at tygge i.

/Pernille

Fra : KatjaStrofen

Dato : 14-08-02 10:27

Pernille Scharff <pernille@btob.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:8jo69.509$ww6.167010@news010.worldonline.dk...
> [...]
> er noget for katte - kogt/stegt fisk og kød f.eks. De har også præsteret
> at spise pasta med vegetarsovs, men det er nu ikke helt så populært.

Tjaeh jeg er nok lidt varsom - med at give ham så meget andet end tørkost,
da well hårbolde og opkast :( - men vil prøve at se om rosiner er et hit :)

> [...]
> består af kød bruger jeg dem til kattene, men jeg ved godt at katte ikke
> skal ha' hundemad!) som også er gode og seje at tygge i.

Uhh kender godt den i nørregade, ejeren virker utroligt sød! - og har selv
en perser hehe.. så har fået børsteråd osv dernede :) - så må vist lige ned
og se hvad hun har af guf :)

Og så tror jeg da vist nok dine katte lyder forkælede *lol*

> /Pernille

Katja

Fra : Pernille Scharff

Dato : 14-08-02 10:39

> Og så tror jeg da vist nok dine katte lyder forkælede *lol*

HVEM? OS????? Det er da bare sådan det skal være.....det er vores
lejlighed, vores slaver får bare lov til at være her fordi de er
praktiske...

Hilsen

Silk, Ce'Nedra og Polgara