MS Windows
briani 27239
Java i Explorer HJÆLP MIG
Fra : Mads Vang

Dato : 13-08-02 19:12

Hej.

Jeg her et MEGA problem..
Når jeg surfer på nettet kan jeg ikke se sider der indeholder java. og nu
står jeg og mangler det meget og keg her downloaded flere filer som ikke
kunne bruges..HJÆLP Mig for jeg har meget brugfor det nu..

Håber at i svare

Mads Vang

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 13-08-02 19:34

"Mads Vang" <mads_v@hotmail.com> writes:

> Når jeg surfer på nettet kan jeg ikke se sider der indeholder java. og nu
> står jeg og mangler det meget og keg her downloaded flere filer som ikke
> kunne bruges..HJÆLP Mig for jeg har meget brugfor det nu..

http://java.sun.com

Christoffer Olsen

"Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure"

Fra : Madsen

Dato : 13-08-02 19:47

Christoffer Olsen skrev:

> http://java.sun.com

Eller utallige andre tråde her i gruppen hvor følgende link er nævnt:
http://www.download.windowsupdate.com/msdownload/update/v3-19990518/cabpool/MSJavx86_CD24D109B33421DB6728FBDC80C9F572EB7A3865.exe

Madsen.

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 13-08-02 21:23

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> writes:

> Eller utallige andre tråde her i gruppen hvor følgende link er nævnt:
> http://www.download.windowsupdate.com/msdownload/update/v3-19990518/cabpool/MSJavx86_CD24D109B33421DB6728FBDC80C9F572EB7A3865.exe

Hold op! Det var da et langt filnavn.

Hvad kører egentlig bedst MS' eller Suns Java?

--
Christoffer Olsen
** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 13-08-02 21:35

>Hvad kører egentlig bedst MS' eller Suns Java?
[...]

Efter min mening, MS' .... Suns er til tider reet tung i r*ven....

Til gengæld er MS' sikkert ikke 100% kompatibel, men jeg har da ikke
haft nogle problemer med den...

/Henrik

Fra : Madsen

Dato : 13-08-02 22:13

Christoffer Olsen skrev:

> Hold op! Det var da et langt filnavn.

Så vidt jeg ved er det den nyeste VM fra MS. Altså en opdatering
til den som oprindelig befandt sig på WindowsUpdate da XP kom på
gaden.

> Hvad kører egentlig bedst MS' eller Suns Java?

Nogle siger at de ingen problemer har med Suns, og Suns er også
den nyeste og den med flest features, efter sigende, men jeg har
til gengæld også hørt om flere som har store problemer med Suns.
Prøv evt. at gå over i gruppen news:dk.edb.internet.software.browser
og led efter en tråd ved navn 'Java virtuel machine & IE 6 ?' fra
d. 08/08. <news:h2g3lu886734nqs81adferbv2ri0vj2qo2@4ax.com>

Madsen.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-08-02 22:23

On Tue, 13 Aug 2002 20:47:00 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Eller utallige andre tråde her i gruppen hvor følgende link er nævnt:
>http://www.download.windowsupdate.com/msdownload/update/v3-19990518/cabpool/MSJavx86_CD24D109B33421DB6728FBDC80C9F572EB7A3865.exe

Hedder den nyeste version ikke 3805?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Madsen

Dato : 14-08-02 00:14

Morten Bowman Hansen skrev:

> Hedder den nyeste version ikke 3805?

Jo, det er den der er omtalt her:
http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/security/bulletin/MS02-013.asp
Og det er også den der bliver hentet fra det link jeg sendte tidligere.
http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/vm/3805.gif

Madsen.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 14-08-02 00:28

On Wed, 14 Aug 2002 01:14:24 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>Og det er også den der bliver hentet fra det link jeg sendte tidligere.

Jep jeg faldt bare over at der stod 3856 til sidst.
Iøvrigt et genailt fil-nanv!?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Madsen

Dato : 14-08-02 01:25

Morten Bowman Hansen skrev:

> Iøvrigt et genailt fil-nanv!?

Ja, jeg ved heller ikke hvad vedkommende der har døbt den fil har
tænkt på, men han/hun må have kedet sig. :)

Madsen.

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 13-08-02 21:28

> [...]
>står jeg og mangler det meget og keg her downloaded flere filer som ikke
>kunne bruges..HJÆLP Mig for jeg har meget brugfor det nu..

www.koksby.dk/tools/msjavx86.exe

/Henrik