Endnu en go' gerning:-)
Fra : Mette B

Dato : 13-08-02 18:51

Hejsa.

Inspireret af historierne om Tortie, Værkstedsmisserne og alle de andre
hjælpe aktioner her i gruppen, har jeg i dag meldt mig som frivillig på
katteinternatet i Fredericia.

Jeg besøgte internatet i dag for at snakke om hvornår jeg skulle komme og
ikke mindst for at se alle de dejlige katte.

De havde i går aftes fået en missmor med 4 killinger fra København, nogle
unge drenge havde brugt killingerne til at spille fodbold med!!! Missemor
var bange og meget forskræmt, hvilket er forståeligt nok efter det hun og
killingerne havde været udsat for. Heldigvis virkede killingerne okay, de
legede og tullede rundt. Men hvad f..... foregår der oven i hovedet på de
folk der kan være så onde ved katte (og dyr i det hele taget). Ja jeg
forstår det godt nok ikke.

Jeg glæder mig til at begynde rigtigt på internatet og til at se kattene
igen.

Mange hilsener fra Mette,
og Choko og Gonzo der vidst ikke helt ved hvor godt de egentlig har det.

Fra : Mette Jensen

Dato : 13-08-02 21:09

"Mette B" <mette@hotmail.com>

> Hejsa.
>
> Inspireret af historierne om Tortie, Værkstedsmisserne og alle de andre
> hjælpe aktioner her i gruppen, har jeg i dag meldt mig som frivillig på
> katteinternatet i Fredericia.

Godt gået! Jeg har selv hentede to katte på internatet i Fredericia.
Jeg ved de har brug for hjælp, så jeg synes det er sejt at du giver dem en
hånd!

--
Mange hilsner Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Helle Andersen

Dato : 13-08-02 21:28

"Mette B" <mette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Inspireret af historierne om Tortie, Værkstedsmisserne og alle de andre
> hjælpe aktioner her i gruppen, har jeg i dag meldt mig som frivillig på
> katteinternatet i Fredericia.

God idé, blot du husker en enkelt ting.
Når du kommer hjem er det vigtigt, at du går direkte til badeværelset
og tager dit tøj af og lægger det til vask og går i bad inden du har
nogen kontakt med dine egne katte ellers er der alt for stor risiko for
overførsel af evt. virus fra internatkattene.

Jeg var på et tidspunkt på et ilderinternat 1-2 gange om ugen og
benyttede altid den metode og havde aldrig problemer, hvorimod der
var adsillige andre, der var mindre "paranoide", der fik overført virus til
deres egne dyr.

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-02 21:36

Hej Mette

Hvor er det skønt at du vil hjælpe til på et internat Det er rigtig godt
gået.
Vi har selv lige taget en vildkattekilling til os, og det er et skønt og
givende *arbejde*
men vores lille MarieKiks er jo kun er dråbe i havet, når det gælder katte
som ikke har det godt.
Det er din historie om killinger brugt som fodbold en reminder om. Det gør
ondt helt inde i sjælen at læse om den slags

Venligst

Gonzo