Priser på H-både og andre typer
Fra : Thomas Brøgger

Dato : 13-08-02 17:27

Hej

jeg overvejer at starte en lille sejlklub i forbindelse med
personaleforeningen der hvor jeg arbejder. For at gøre det skal jeg finde
nogle priser.

Er der nogle her i NG'en der kan hjælpe med priser på en H-båd i pæn stand
med alle sejl. Hvad skal man være opmærksom på ved denne type.
Samme spørgsmål for spækhugger.

Hilsen
Thomas Brøgger

Fra : Martin Sørensen

Dato : 15-08-02 22:27

In article <3d59335b$0$27652$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, "Thomas
Brøgger" <thomas@broeggerklanen.dk> wrote:

> [...]
>
> Er der nogle her i NG'en der kan hjælpe med priser på en H-båd i pæn stand
> med alle sejl. Hvad skal man være opmærksom på ved denne type.

Har ingen anelse. Men prøv på www.boat4you.dk, baad.dba.dk mv.

mvh

Martin

--