Cisco 677 til proaccess ?
Fra : Jonas Kjaergaard

Dato : 13-08-02 15:39

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 13-08-02 15:48

"Jonas Kjaergaard" <jonask@diku.dk> skrev i en meddelelse
news:Pine.LNX.4.44L0.0208131620040.8560-100000@ask.diku.dk...

> Er der nogen her som ved (eller har prøvet) om Cisco 677 virker med
> proaccess ?

Det gør det ikke, Cisco 677 er kombineret adslmodem og router.

/Brian

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 13-08-02 16:58

Brian R. Jensen wrote:

> Det gør det ikke, Cisco 677 er kombineret adslmodem og router.

Kan man ikke droppe TDC's adsl-modem *og* router og lade 677'erem gøre det
ud for begge dele?

/Rasmus

When you have multiple CPUs with one interrupt controller, you don't
have much choice. You either use spin-locks or you Blue-Screen.
Since Linux doesn't have a "Blue-screen of death", it needs spin-
locks.
-- Richard B. Johnson

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 13-08-02 19:48

On Tue, 13 Aug 2002 17:58:19 +0200, Rasmus Bøg Hansen wrote:

> Kan man ikke droppe TDC's adsl-modem *og* router og lade 677'erem gøre det
> ud for begge dele?

Nej, den går ikke med de DSLAM'er TDC benytter.

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];
ZX-9R