send email med form
Fra : Per Christiansen

Dato : 18-02-01 15:11

Hej jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig.
Jeg har fået ADSL og vil nu prøve at udgive min hjemmeside fra min egen
harddisk.
Det går da også udemærket jeg har så lavet en side bruger selv opdatere i en
access database, men
her kommer problemet så jeg vil gerne have en email når en bruger har
opdateret i databasen, men får
hele tiden denne meddelelse (se vedlagt fil) jeg har instaleret PWS og
frontpage serverudvidelser men hvordan sætter
jeg det op til email serveren kører jo fra min harddisk.

På forhånd tak
Hilsen Per Christiansen
privat-1@get2net.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-02-01 15:57

Installer en SMTP server (WINNT/2000 kommer med en(Server)). Brug
derefter beskrivelsen i SERK til at konfigurere FP Extensions til at
bruge den.