Print af <td> i en tabel ??
Fra : Colman

Dato : 13-08-02 15:35

Jeg har et popup vindu som er bygget op af en tabel med 3 rækker.
Midterste rækker er der "overflow" på så indeholdet kan scrolle.
Jeg vil gerne kunne printe dette indhold ud, men når jeg printer,
skiver den kun det som jeg kan se på skærmen ud.....hvordan kan
jeg få den til at skrive alt ud i den <td> som indholdet ligger i
???

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-08-02 17:10

Tue, 13 Aug 2002 14:35:07 +0000 (UTC), skrev Colman
<cds@keepinmind.dk>:

> [...]
>Jeg vil gerne kunne printe dette indhold ud, men når jeg printer,
>skiver den kun det som jeg kan se på skærmen ud....

Det kunne være rart at se siden, men du kan evt. lade dig
inspirere af
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/test/media3.htm>, her er der
en <div>, hvis indhold ikke bliver vist på skærmen, men bliver
printet, hvor imod det andet ikke bliver printet.

Dvs., at du smider indholdet ind i en ekstra <div> til printbrug.