Gratis SMS med 666?
Fra : JG

Dato : 13-08-02 15:23

Det forlyder at man kan sende gratis SMS mellem Nokia-telefoner ved at taste
666 ind under funktioner og lukket brugergruppe. Desuden skal man indtaste
en kode hver gang man sender SMS.

Nogen der ved om den holder vand?

JG

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 13-08-02 15:36

"JG" <jgood@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det forlyder at man kan sende gratis SMS mellem Nokia-telefoner ved at
taste
> 666 ind under funktioner og lukket brugergruppe. Desuden skal man indtaste
> en kode hver gang man sender SMS.

Det gør det ikke. Denne sms hvor det påståes var også rundt sidste år. Der
er også nogle der tror det er en radar detektor fordi symbolet når man har
slået lukket brugergruppe til ligner en radar. Så lad være med at spilde sms
på at sende den besked videre når du får den.

Men der findes nogle gratis (Eller har gjort) som dog hurtigt holdt op med
at virke når der var for mange der pludselig benyttede dem.
Mange gange var de næsten magen til dit nummer til sms centralen. Det
bedste jeg har haft som virkede i ca 3 måneder, lignede et normalt mobil
nummer. I denne tid fik jeg kun opkrævning på telefon samtaler, selvom jeg
sendte sms som aldrig før..... Ja det var tider! )

Mvh Søren C