Så kom AOM
Fra : Jesper Christensen

Dato : 13-08-02 15:19

Endelig droppede Age of Mythology Alpha ind ad døren. Er ved at installere
det nu.

Er der nogen i DK der har fået det og som har lyst til at spille?

--
Med Venlig Hilsen/Kind Regards
Jesper "BigJay" Christensen
www.sportsindex.dk/ekspert/nhl/
GO LEAFS GO!!!

Fra : The Phantom

Dato : 13-08-02 15:34

hehe tror sku bare jeg venter til det kommer i final men du er da velkommen
til at sende en kopi :)))

Fra : Allan Riise

Dato : 13-08-02 15:47

Jesper Christensen wrote:
> Endelig droppede Age of Mythology Alpha ind ad døren. Er ved at
> installere det nu.
>
> Er der nogen i DK der har fået det og som har lyst til at spille?

Øvv, har ikke fået min endnu , men så kan det jo ikke vare længe før den
er i "kassen" )
Har fået e-mail'en om at den var på vej, så jeg kontakter dig når jeg har
fået den installeret !! ))

Venligst ...
--
Allan Riise
Ari06@AriSoft.dk

Fra : Jesper Christensen

Dato : 13-08-02 16:46

Allan Riise skrev følgende....

:: Øvv, har ikke fået min endnu , men så kan det jo ikke vare længe
:: før den er i "kassen" )
:: Har fået e-mail'en om at den var på vej, så jeg kontakter dig når
:: jeg har fået den installeret !! ))

Alrighty. So far er der ikke så forfærdelig meget at glæde sig til. For mit
vedkommende kan jeg ikke komme i gang. Jeg starter et apil, men kommer ikke
længere og det er ikke nødvendigvis det samme sted hver gang. Men det er jo
en Alpha.

--
www.sportsindex.dk/ekspert/nhl/
GO LEAFS GO!!!
Alr

Fra : Silver

Dato : 13-08-02 20:30

Jeg er osse frisk når jeg får min alpha, det må ikke vare mange dage nu da
du har fået den.

Mvh
Silver

Jesper Christensen <bigjayNOSPAM@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ajb9kc$1abbqv$1@ID-135572.news.dfncis.de...

Fra : Anders Nielsen

Dato : 13-08-02 20:46

Davs

Hvor har du hentet det?? på nettet eller hvad hvis ja hvilken side?????.
Hvis jeg får det så vil jeg gerne spille

Fra : Jesper Christensen

Dato : 13-08-02 22:01

Anders Nielsen skrev følgende....

:: Hvor har du hentet det?? på nettet eller hvad hvis ja hvilken
:: side?????. Hvis jeg får det så vil jeg gerne spille

Det kom med posten.

Da det er en multiplayer online stress test only, tror jeg ikke du skal gøre
dig de store forhåbninger om at kunne spille det uden at blive banned.

Det er kun en Alpha so far.

Fra : Allan Riise

Dato : 14-08-02 04:42

Anders Nielsen wrote:
> Davs
>
> Hvor har du hentet det?? på nettet eller hvad hvis ja hvilken
> side?????. Hvis jeg får det så vil jeg gerne spille

Hej Anders.
Vi, det vil sige, de af os der får AOM med posten, igen vil jeg understrége
er der er tale om en Beta test for at stresse multiplayer delen af spillet,
ja vi har skrevet os op for at få lov til at være med i projektet..
Man kan altså ikke hente den ned fra nettet, og er da også temmelig sikker
på at det heller ikke hjælper med en piratkopi )
Aner ikke om man stadig kan deltage i projektet, men det må du kunne
undersøge på deres hjemmeside...

Venligst ...

Fra : Anders Nielsen

Dato : 15-08-02 17:27

davs igen

Tak... Kender i andre sider hvor man kan skrive sig op til nye spil

M.V.H
Anders

Fra : Jesper Christensen

Dato : 16-08-02 18:00

Anders Nielsen skrev følgende....

:: Tak... Kender i andre sider hvor man kan skrive sig op til nye spil

Lige med AOM så jeg det tilfældigt da jeg var inde og læse reviews på
www.gamespot.com . De henviste til MS eller Ensemblestudios.

Nu skal det så siges at teste et spil i en alpha eller beta jo har det
formål at finde evt fejl eller balancing af de forskellige enheder, civs
eller hvad det måtte være. Så det er langt fra et færdigt projekt man får i
hånden og foreløbigt har der været en del bugs med AOM. MEn det ser nu godt
ud alligevel.