God fluestang til kyst og sø?
Fra : Her Hansen

Dato : 13-08-02 15:20

Jeg overvejer at købe en fluestang af en rimelig god kvalitet til kyst-
og søfiskeri.
Havde forestillet mig en 9-fods #7.

Redington Red Fly, Scierra SST+ og Vision Extreme+ har jeg overvejet.
Har du gode/dårlige erfaringer med disse mærker eller eventuelt andre?

Med venlig hilsen H. Hansen

Fra : Henric

Dato : 13-08-02 21:16

Själv fiskar jag Pool12 SSD klass 7. Denn gillar jag. Bra spänst och det kan
behövas på kusten ibland ju.
/h

Fra : jacob Hansen

Dato : 21-08-02 09:06

Jeg har næsten lige købt en redington redfly #7/8 og jeg synes det er en god stang til pengene.
Den kaster langt og er ikke specielt svær at holde en god portion line i luften med. Så den er be-
stemt et godt alternativ til en kyst/sø stang.

Mvh Jacob