Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Minolta Dimage 7i kompatibilitetsproblemer~
Fra : Lars Holst

Dato : 13-08-02 14:47

Her er det bedste link jeg indtil videre har kunnet opsnuse med detaljer om
korthastigheder og fejlreportering ved brug af CF I + II kort i div. minolta
kameraer.

http://webpages.charter.net/bbiggers/DCExperiments/html/body_dimage_flash_ca
rd_speeds.html#D7i100

Jeg har selv oplevet at PQI 256 Mb CF1 kort har kompatibilitetsproblemer i
D7i.
Ved brug af review mode i kameraet mister PQI kortet det ene billede efter
det andet.

Venligst

Lars

Fra : Asle Bjerva

Dato : 13-08-02 21:49

"Lars Holst" <niklasthedolphin@yahoo.dk> skrev i melding
> [...]
> D7i.
> Ved brug af review mode i kameraet mister PQI kortet det ene billede efter

Forsøkte med Apacer 256 MB kort i mitt D7, og det virket ikke, 128 MB
virker.

--
Asle Bjerva,Oslo
(Fjern spambait '9' for Email)

Fra : Henrik

Dato : 15-08-02 20:16

> [...]
> D7i.
> Ved brug af review mode i kameraet mister PQI kortet det ene billede efter

Hej Lars
Har prøvet PQI 256 mb, Lexar 128 MB, Sandisk 80 mb og MR.Platinum 128 & 256
mb. Kun MR.Platinum har skabt sig. Slettet billeder bagud, for så til sidst
at blokerer.
PQI har drillet EEN gang hvor jeg havde slettet på kortet via kortlæseren
UDEN at formaterer tilsidst, det kunne kameraet ikke li´.
Mvh.
Henrik
www.digitalfotoservice.dk