En lille solstråle
Fra : Ukendt

Dato : 12-08-02 17:45

Hej Gruppe

Her midt i regnen, og de sørgelige historier om bortførte/efterladte katte,
vil jeg sende en lille solstråle ind
Nemlig en lille update om vores vildkattekilling MarieKiks. Hun har snart
været hos os i en uge. Hun var syg da hun ankom, men en ormekur og
pencillinkur har gjort det magiske trick. Lille Kiksen løber nu rundt og
sikke en energi der kan være i sådan en killing på ca. 7 uger. Samtidig
virker hun så glad og ihhhh så taknemmelig når man tager hende op og nusser
om hende. Hun kan især godt lide at putte på en arm og så ligger hun der og
betragter ens ansigt....man skal virkelig være gjort af et hårdt stof for
ikke at smelte i sådan en situation.
Hun er bare for sød og dejlig.

En glad Gonzo

Fra : Kate

Dato : 13-08-02 14:44

"Gonzo" <Gonzo Mail> wrote in

> Hun er bare for sød og dejlig.
>
> En glad Gonzo

Jeg kan godt forstå i er glade. Det er skønt at høre at Kiksen (sikke
et navn er på vej mod et godt helbred.
Har i egentligt tænkt jer at beholde hende, det kan jeg ikke huske om i
har nævnt?

Kate

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-02 15:56

Hej Kate

Ja, den lille Kiks bliver hos os. Det var min bedre halvdel som tog
killingen med hjem og indlogerede den i fyrrummet, og da jeg så kom hjem fra
arbejdet og skulle et smut ind i fyrrummet.......ja så blev jeg overrasket!!
Men nu har jeg vænnet mig til Kiksen

Gonzo