v/ Asus P4B533-E
Fra : john doo

Dato : 13-08-02 14:15

Læste lige om Asus P4B533-E, Pentium4 /i845E, >2200Mhz, DDR, Socket 478,
RAID

SPECIELT: Bundkortet kan kun køre med AGPx4 grafikkort (1.5 volt), AGPx1 og
AGPx2 (3.3 volt) kan IKKE køre på dette bundkort.
Bundkort kræver specielt ATX 2.03 specificeret Pentium 4 kabinet med ATX 12v
stik og AUX power connectors.
Er det nogle praktiske problemer/begrænsninger i dette.

Kan det smides i et ThermalTakeMiditower, Thermalcase, TH SOHO Black (husk
strømforsyning) ATX Black. Tænker her på at der står noget med atx 2.03 og
stik.

Hvordan med grafikkort, er der nogle begrænsninger i det de skriver med volt
?

havde tænkt mig at smide en ATX-strømforsyning 350Watt, PFC Approved, m/P4
stik, Ultra Low-noise EG365P-VE FCA, af type Enermax i.

Blev bare lidt befippet da jeg læste om bundkortet på shg. Nogen der kan
besvare mine sp. eller fortælle hvor jeg kan få dem besvaret.

Er kryds postet i dk.edb.hardware.bundkort, dk.edb.hardware.grafikkort

Takker

Fra : DaWizeGuy

Dato : 13-08-02 14:47

"john doo" <1@1.1> wrote in message

> Hvordan med grafikkort, er der nogle begrænsninger i det de skriver med
volt
> ?

Ja, dit grafikkort SKAL være kompatibelt med AGP x4 standarden. I praksis
betyder det, at alle 3Dfx Voodoo og andre ældre grafikkort ikke duer. De
fleste nyere grafikkort, altså GeForce 2-4, Matrox G5500/Parhelia og Radeon
7500/8500 virker fint.
Anders Albrechtsen

Fra : *Tweak*

Dato : 13-08-02 14:50

> [...]
> betyder det, at alle 3Dfx Voodoo og andre ældre grafikkort ikke duer. De
> fleste nyere grafikkort, altså GeForce 2-4, Matrox G5500/Parhelia og

Nice takker. Hvad med psu der står noget om strøm og stik?.

Fra : DaWizeGuy

Dato : 13-08-02 17:22

"*Tweak*" <1@1.1> wrote in message
> Radeon
>
> Nice takker. Hvad med psu der står noget om strøm og stik?.

Man kan bruge en almindelig ATX 2.03 PSU.

Fra : Trace

Dato : 14-08-02 09:58

Det passer fint i det kabinet du nævner.........har selv det samme setup.

Trace

Fra : Big Mann

Dato : 19-08-02 10:02

Vil et Ati Radeon 32 DDR AGP også kører på dette bundkort