frames???
Fra : Mikkel Larsen

Dato : 13-08-02 14:13

Hvordan kan jeg lave en side med frames sådan her???

EN FRAME I VENSTRE SIDE
EN FRAME I TOPPEN
EN FRAME I ØVERSTE VENSTRE HJØRNE

Mikkel Larsen
oconneldk@msn.com

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Is

Dato : 13-08-02 19:06

> EN FRAME I VENSTRE SIDE
> EN FRAME I TOPPEN
> EN FRAME I ØVERSTE VENSTRE HJØRNE
---
I FP.
filer > new > page >
her kommer mange forslag, vælg faneblad FRAMES PAGES

Erik Isager

Fra : Mikkel Larsen

Dato : 13-08-02 19:16

Tak for hjælpen!!

Fra : Mikkel Larsen

Dato : 13-08-02 19:20

Der er næsten alt hvad jeg mangler... Jeg mangler kun det frame
oppe i hjørnet!!

Fra : Is

Dato : 13-08-02 21:29

"Mikkel Larsen" <oconneldk@msn.com> skrev i en meddelelse
> Der er næsten alt hvad jeg mangler... Jeg mangler kun det frame
> oppe i hjørnet!!
---
Som jeg også lige har sendt i en anden NG !!

Jeg har slettet hele mit indhold på min hjemmeside, og er ved at begynde
forfra !
jeg har dog lavet en fram side med 5 indelinger ( main, menu,top,tophøjre,
og fod)

du ka jo kigge på den , og se om det siger dig noget !
http://hjem.get2net.dk/isager/erik/erik.htm

kig på den ! gå filer og vælg rediger med frontpage, så siger det måske dig
noget

Erik Isager