Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon CoolPix 2000 tilbageklades
Fra : pp

Dato : 13-08-02 13:45

Øv... endelig fik jeg købt et kamera der passede mit behov og ---- så
tilbagekalder Nikon pga fejl..... Øv...

"I forbindelse med en kvalitets kontrol er det blevet konstateret at der i
sjældne tilfælde kan forekomme overophedning i produktets batterikammer, med
det resultat at dele af kamerahuset kan smelte."

Link....http://www.dfa-as.dk/default.asp?id=589

Nogen der ved noget om hvorlænge der går inden "ombytterene" når
forbrugeren? Min forhandler ved ikke noget og siger at jeg kan få pengene
tilbage - men nu fik jeg jo lige det kamera der passede mig!

Hvis jeg skulle andet lignende kamera (som ikke er i restordre) - hvilket
skulle det så være?? Nogen foreslag??

Mvh Per

Fra : Oscar

Dato : 14-08-02 14:12

Mon, øhe ikke du skulle vente-------- når nu dette kamera, er dit højeste
ønske??????????????
Tænk nu, hvis du fik et, du alligevel fortrød.
Sådan ville jeg nok gøre. Jeg har ingen erfaring udi dette.
Du vælger selv.-
vh-o

Fra : pp

Dato : 15-08-02 10:29

Hej

Ventetiden er åbenbart ikke så lang - se mit indlæg længere nede...

Jeg ville nok også fortryde hvis jeg "skiftede" - havde tænkt på Canon
Powershot A40 - men jeg er sikker på at Nikon CoolPix 2000 er bedre (i hvert
fald til mit behov)!

Mvh Per

Fra : Dmitri Popov

Dato : 15-08-02 09:04

Hej Per

Jeg har returneret mit Nikon Coolpix 2000 og har fået Sony DSC-P71 i stedet
for. Indtil videre er jeg meget tilfreds med P71. Det koster ca. 2000 mere
end Coolpix 2000.

Hilsen
Dmitri

Fra : pp

Dato : 15-08-02 10:26

Hej

Har lige haft kontakt med min leverandør som siger at den nye fejlfrie
sending til Danmark er nået til Amsterdam - så jeg skulle få mit CoolPix
midt i næste uge. Den ventetid kan jeg godt leve med - for i bund og grund
er jeg meget glad for kvaliteten af Nikon CoolPix 2000 - det dækker mit
behov både hvad angår pris og kvalitet.

Jeg havde ikke tænkt mig at investere i et kamera der er 2.000,- kr dyrere
(altså 4.500) - jeg havde på forhånd lagt et niveau på max. 3.000,-kr.

Men tak for din respons - jeg afventer mit CoolPix for det er lige det
kamera der passer mig. Det tager fortræffelige billeder til en billig penge
og mere forventer jeg ikke.

Mvh Per