MS Windows
briani 27239
postregler - så virker de - så virker de i~
Fra : Finn Christensen

Dato : 13-08-02 13:53

Har forsøgt mig med at lave en støre samling af kriterier for hvornår en
mail skal slettes ved ankomst. Håbet er, at aflive det meste af den spam der
kommer i stride strømme hver dag.
Det underlige er, at det virker lidt tilfældigt hvornår en mail egentlig
chekces for denne postregel... Med andre ord - den ene gang funker det
perfekt og mails'ne slettes - men de fleste gange virker det som om min
"smarte postregel" ignoreres.
Hvis jeg manuelt kører "anvend nu" med min postregel på den mappe hvori
mails'ne kommer ind, sletter det perfekt i 9 ud af 10 tilfælde.

Hvordan kan jeg sikre, at min "smarte postregel" altid bliver gennemført ved
ankomst af en mail??

jeg HAR sat denne postregel øvers i min outlook espress

Finn

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 14-08-02 22:58

"Finn Christensen" <finn@webhusetNOSPAMZ.dk> skrev i en meddelelse
> Har forsøgt mig med at lave en støre samling af kriterier for hvornår en
> mail skal slettes ved ankomst. Håbet er, at aflive det meste af den spam
der
> kommer i stride strømme hver dag.

Jeg er begyndt at blokere afsenderen, det virker faktisk bedre end med
postregler for at komme spam til livs...
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk Email foto@tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Finn Christensen

Dato : 15-08-02 11:00

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er begyndt at blokere afsenderen, det virker faktisk bedre end med
> postregler for at komme spam til livs...
> --

Det gør jeg så OGSÅ. men jeg synes ikke det funker SÅ effektivt hos mig. Jeg
synes, at afsenderen forandrer sig fra gang til gang selvom det ofte er den
samme reklame. jeg henter post til 5-6 emailadresser i min outlook express,
så det VÆLTER ind med et tocifret antal spammails hver dag. SUK

Er der slet ikke andre der har gode idéer til hvad der er galt med
postreglerne, siden de ikke konsekvent bliver benyttet?

Finn