MS Windows
briani 27239
XP - Low Disk Space Notification - Hvordan~
Fra : DrMarten

Dato : 13-08-02 13:49

Venligst DrMarten

Fra : Madsen

Dato : 13-08-02 15:32

Start > Kør: Regedit

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Policies\Explorer.

Opret eller ret NoLowDiskSpaceChecks til værdien 1.
Log af eller genstart.

http://home.worldonline.dk/hijklm/winxp/nolow.gif

Madsen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 13-08-02 16:07

In news:dk.edb.system.ms-windows Madsen wrote:

>Start > Kør: Regedit

For en god ordens skyld skal TweakUI vel også lige nævnes. Det kan
slås fra under 'Taskbar'.

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : DrMarten

Dato : 13-08-02 16:16

> [...]
> Policies\Explorer.
>
> Opret eller ret NoLowDiskSpaceChecks til værdien 1.

Jeg oprettede en DWORD nøgle.
Takker !

Fra : Madsen

Dato : 13-08-02 16:17

Lars Stokholm skrev:

> For en god ordens skyld skal TweakUI vel også lige nævnes. Det kan
> slås fra under 'Taskbar'.

Ok. Jeg tog Regedit denne gang og du tog så TweakUI. Det plejer at
være omvendt, men forandring fryder vel. :)

Madsen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 13-08-02 16:55

>Ok. Jeg tog Regedit denne gang og du tog så TweakUI. Det plejer at
>være omvendt...

Jeg tænkte det samme.

>...men forandring fryder vel. :)

Netop :)