Ændre udseende på forms, input, select,...
Fra : Lars Klingenberg

Dato : 18-02-01 14:45

Hi,

Jeg har rodet lidt med at ændre udseendet på mine forms, inputs, o.lign. Det
går fint nok med input-knapper via min css:

input.button {
width : 130px;
border : 1px;
border-color : #333399;
border-style : solid;
background-color : white;
color : black;
font-size : 12px;
font-family : Verdana, sans-serif;
cursor : hand;
}

Men jeg er stødt ind i et problem med en drop-down menu af typen select. Her
kan ovenstående stump css kun håndtere teksten og baggrunden - den sænkede
kasse, border og drop-down-knappen bliver ikke ændret. Er der en metode til
at ændre udseendet, så menuen dels ikke bliver sænket (som man kan i Access)
og pilen ændrer udseende? Og hvad med kompatibilitet?

Lars Klingenberg
[lklingenberg@ifi.ku.dk]