MS Windows
briani 27239
TV-Out fra VGA udgangen
Fra : DJM Secret

Dato : 13-08-02 13:31

Hej

Matrox har lavet et smart system der gør det muligt at tage VGA output
bestemt Hz ligesom alm. TV-out. Er der nogen der kender en løsning på det,
og evt. hvor jeg kan hente en slags driver der kan muliggøre dette?

Mvh.

DJM Secret

Fra : Madsen

Dato : 13-08-02 15:35

DJM Secret skrev:

> [...]
> kommer ned i en bestemt Hz ligesom alm. TV-out. Er der nogen der
> kender en løsning på det, og evt. hvor jeg kan hente en slags

Så vidt jeg ved er der forskel på det afhængig af hvilket grafikkort
du bruger. Du har sikkert større chance for den rette hjælp hvis du
spørger i den gruppe som omhandler grafikkort. Hvis du samtidig
nævner hvad det er for et grafikkort du sidder med, så er chancen
for hjælp endnu større. news:dk.edb.hardware.grafikkort hedder
gruppen.

Madsen.