MS Windows
briani 27239
Driver problem Marvel g400
Fra : IzNoGoUd

Dato : 13-08-02 12:30

Jeg har et Matrox Marvel G400-TV, men jeg syntes ikke jeg kan få
driverne til at virke og jeg kører 98, A7V CT4830, DFE-538TX
Jeg har ikke ret meget forstand på 3D geil, men jeg har selvfølgelig
hørt om OpenGL, TurboGL, men ved intet om jeg skal downloade extra
driver for at få et 3D spil til at køre. Kan nogle lige kort beskrive
hvad der kræves af driver og opsætning for at lege lidt med et 3D
spil?

På siden:
http://www.matrox.com/mga/support/drivers/latest/home.cfm
og
http://www.matrox.com/mga/support/drivers/unified/home.cfm
Kan jeg godt finde min driver "godt gået Matrox" men de vil ikke
rigtigt virke på min maskine, dog w9x_682.exe er god til X-Wing
Alliance spillet fryser ikke efter ca 30 sek.

MEN på siden:
http://www.matrox.com/mga/support/drivers/home.cfm
WTF hvor er min driver henne, Certified driver er jo det man skal
bruge, eller har jeg også fået noget galt i halsen her.
øhh hvilken driver fra denne side skal jeg downloade???

--
best regards IzNoGoUd aka Claes Nielsen, Svendborg, Denmark.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-08-02 13:05

Tue, 13 Aug 2002 13:29:44 +0200, skrev IzNoGoUd
<iznogoud@iznogoud.dk>:

>Jeg har et Matrox Marvel G400-TV

Mon ikke news:dk.edb.hardware.grafikkort vil være et bedre sted
at spørge?

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på