MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Reshack
Fra : Christian Catu

Dato : 13-08-02 12:30

Hejsa
Jeg er ved at lave mine ikoner fra shell32.dll om med Reshack, men jeg aner
ikke hvordan jeg skal save det til shell32 filen. Den blokerer for alt.
Nogen der ved hvordan man gør? Hvis jeg er i den forkerte gruppe så smid mig
også gerne videre!

/Catu

Fra : Lars Stokholm

Dato : 13-08-02 14:14

In news:dk.edb.system.ms-windows Christian Catu wrote:

> [...]
>Nogen der ved hvordan man gør? Hvis jeg er i den forkerte gruppe så smid mig

Det kommer lidt an på hvilket styresystem du bruger. Windows 2000/XP
beskytter deres filer meget godt. Men fremgangsmåden må være at du
gemmer filen igen under et andet navn, og så i DOS/fejlsikret tilstand
overskriver den gamle shell32.dll med den nye.

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Christian Catu

Dato : 13-08-02 16:29

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> wrote in message

> [...]
> gemmer filen igen under et andet navn, og så i DOS/fejlsikret tilstand
> overskriver den gamle shell32.dll med den nye.

Jeg bruger Windows XP!
Det forsøgte jeg også, men den ville ikke være med til det. Jeg har bare
læst flere steder at en eller anden har fortalt at han "bare ændrede
shell32.dll med reshack". Jeg synes nu ikke det er så enkelt

Fra : Lars Stokholm

Dato : 13-08-02 16:54

In news:dk.edb.system.ms-windows Christian Catu wrote:

>Jeg bruger Windows XP!

Ok, den beskytte jo sine filer ret godt.

>Det forsøgte jeg også, men den ville ikke være med til det. Jeg har bare
>læst flere steder at en eller anden har fortalt at han "bare ændrede
>shell32.dll med reshack". Jeg synes nu ikke det er så enkelt

Nej, det ville jeg heller ikke påstå. Jeg har engang selv erstattet
Notepad med hjælp fra tekstfilen i denne fil:

ftp://ultraedit.com/notepad.zip

Hvis du følger den, burde det kunne lade sig gøre.