/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Var det kritik af Telmore & Sonofon i Rene~
Fra : Frank W


Dato : 13-08-02 10:36

Hej NG..

Har lige hørt noget om at blandt Telmore og Sonofon fik dårlig kritik
i Rene ord for pengene i går på Danmarks Radio.

Er der nogen her der har set udsendelsen og evt kan uddybe hvad det
egentligt gik på ?

Er nemlig ved at flytte mit ekstra abonnement væk fra Orange og skal
til at vælge nyt teleselskab.

Hilsen
Frank W.


 
 
Birkoff (13-08-2002)
Kommentar
Fra : Birkoff


Dato : 13-08-02 10:39

Det handlede bare om at de tager penge for at man kan ringe til deres
servicenumre.
Men sonofon kom pludselig på bedre tanker i slutningen af programmet da de
henvendte sig, og sagde at fra i dag vil det være gratis igen.

"Frank W" <frank@ebox.dk> skrev i en meddelelse
news:agkhluksf1lc2mfdqljaljh5n6bojbas8j@4ax.com...
> Hej NG..
>
> Har lige hørt noget om at blandt Telmore og Sonofon fik dårlig kritik
> i Rene ord for pengene i går på Danmarks Radio.
>
> Er der nogen her der har set udsendelsen og evt kan uddybe hvad det
> egentligt gik på ?
>
> Er nemlig ved at flytte mit ekstra abonnement væk fra Orange og skal
> til at vælge nyt teleselskab.
>
> Hilsen
> Frank W.
>



frank (13-08-2002)
Kommentar
Fra : frank


Dato : 13-08-02 11:47

"Birkoff" <janus@basicelectronics.dk> wrote in
news:3d58d3cf$0$33603$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Det handlede bare om at de tager penge for at man kan ringe til deres
> servicenumre.
> Men sonofon kom pludselig på bedre tanker i slutningen af programmet
> da de henvendte sig, og sagde at fra i dag vil det være gratis igen.
>

OK...det er næsten mere reglen end undtagelsen at det koster at kontakte
sit Teleselskab, eller Falck, eller kommunen for den sags skyld.


Tak for info.

Hilsen
Frank W.

Fischer (13-08-2002)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 13-08-02 12:40

> OK...det er næsten mere reglen end undtagelsen at det koster at
> kontakte sit Teleselskab, eller Falck, eller kommunen for den
> sags skyld.

Og problemet bør jo heller ikke være så stort.
Men det var det i Sonofon-tilfældet hvor kunden i historien skulle vente i
næsten en time på kunde"service"!

*Fischer



Kenneth Egholm (13-08-2002)
Kommentar
Fra : Kenneth Egholm


Dato : 13-08-02 12:57

"Fischer" <express@get2net.dk> wrote in message
news:Pf669.38$IV3.1227@news.get2net.dk...
> > OK...det er næsten mere reglen end undtagelsen at det koster at
> > kontakte sit Teleselskab, eller Falck, eller kommunen for den
> > sags skyld.

Ja, nemlig.. Og det er jo netop det koncept Telmore bygger på: Det koster
penge at snakke med dine kunder !!!

Derfor er det 100% federe at gøre det hele selv.. Jeg synes Telmore er fedt,
bare man kan læse faq'en på deres side og kan finde ud af selv at sætte
penge ind på sin konto - ja så skulle der jo ikke være nogle problemer ...

I øvrigt så har jeg to gange haft brug for at ringe til dem, begge gange for
at få et sim kort spærret - og det gik lyn-hurtigt og foregik ret
professionelt...

Så - thumbs up for Telmore

Kenneth..



Søren Christensen \(~ (13-08-2002)
Kommentar
Fra : Søren Christensen \(~


Dato : 13-08-02 15:40


"Kenneth Egholm" <kenneth@FJERNDETTEegholm.org> skrev i en meddelelse
news:ajas6m$m60$1@sunsite.dk...
> "Fischer" <express@get2net.dk> wrote in message
> news:Pf669.38$IV3.1227@news.get2net.dk...
> > > OK...det er næsten mere reglen end undtagelsen at det koster at
> > > kontakte sit Teleselskab, eller Falck, eller kommunen for den
> > > sags skyld.
>
> Ja, nemlig.. Og det er jo netop det koncept Telmore bygger på: Det koster
> penge at snakke med dine kunder !!!
>
> Derfor er det 100% federe at gøre det hele selv.. Jeg synes Telmore er
fedt,
> bare man kan læse faq'en på deres side og kan finde ud af selv at sætte
> penge ind på sin konto - ja så skulle der jo ikke være nogle problemer ...
>

Jeg har ringet til dem en eneste gang. Det var da jeg skulle have mit nummer
flyttet fra sonofon og til telmore.
De satte 8kr ind på min konto så det svarede til jeg havde ringet gratis til
dem. Men det var nok også mest pga deres registrerings side i virkede
ordentligt men alligevel.
Det er endnu det selskab jeg har været mest tilfreds med!!

Mvh Søren



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177513
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408605
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste