"Kenneth Egholm" <kenneth@FJERNDETTEegholm.org> skrev i en meddelelse
news:ajas6m$m60$1@sunsite.dk...
> "Fischer" <express@get2net.dk> wrote in message
> news:Pf669.38$IV3.1227@news.get2net.dk...
> > > OK...det er næsten mere reglen end undtagelsen at det koster at
> > > kontakte sit Teleselskab, eller Falck, eller kommunen for den
> > > sags skyld.
>
> Ja, nemlig.. Og det er jo netop det koncept Telmore bygger på: Det koster
> penge at snakke med dine kunder !!!
>
> Derfor er det 100% federe at gøre det hele selv.. Jeg synes Telmore er
fedt,
> bare man kan læse faq'en på deres side og kan finde ud af selv at sætte
> penge ind på sin konto - ja så skulle der jo ikke være nogle problemer ...
>
Jeg har ringet til dem en eneste gang. Det var da jeg skulle have mit nummer
flyttet fra sonofon og til telmore.
De satte 8kr ind på min konto så det svarede til jeg havde ringet gratis til
dem. Men det var nok også mest pga deres registrerings side i virkede
ordentligt men alligevel.
Det er endnu det selskab jeg har været mest tilfreds med!!
Mvh Søren