Samba og Freja har indtaget Kolding :o)
Fra : Gitte J. Lock

Dato : 13-08-02 09:44

Hej allesammen
Lige en bette update fra Samba-missen og Freja (og mig) - vi er jo flyttet
fra Aalborg til Kolding. Vi flyttede den 22 juli. Samba og Freja har
indtaget det 100 kvadratmeter store rækkehus, og vi tobenede går så småt og
tegner lidt på mis-volieren, der formentlig bliver bygget næste gang bøgen
springer ud. Vi skal lige skrabe penge sammen først
Flytningen var et regulært helvede (i alt fald for os mennesker), eftersom
det stod ned i stænger, og flyttebilen larmede så meget, at man måtte hæve
stemmen betragteligt for at føre en samtale i førerhuset: Samba og Freja tog
det i rimelig stiv arm, omend det næppe har været sjovt. Da vi nåede frem
indrettede vi et værelse til dem med bakke, foder, vand og kradsetræ, og så
fik de fred og ro der indtil sent på aftenen. Da vi senere havde vores
beskedne møblement inde i huset og blot skulle fordele det på værelserne,
fik kattene lov at gennemkigge hele huset ... det gjorde de så med deres
værelse som sikkerhedsbase. Nu er de faldet helt til, og hvor de da nyder at
fræse rundt på al den plads... og gulvtæppet elsker de også (jeg savner
trægulvene, især når der kommer hårboller).
Så; flytningen er overstået og de to damer er vildt benovede over
aktiviteten på den her gruppe: den var forholdsvis stille engang ... nu er
der bare så mange brugere og så mange indlæg: wow! Og sikken hjemmeside,
smukt arbejde!
Mange hilsner,
Samba, Freja og Gitte

PS: Hvis nu nogen skulle kunne anbefale en dyrlæge i Kolding, så hører jeg
gerne nærmere .... jeg ved dog godt, at jeg skal holde mig fra
lavpris-manden Breth.

Fra : Mette B

Dato : 13-08-02 14:06

"Gitte J. Lock" <gjl@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> PS: Hvis nu nogen skulle kunne anbefale en dyrlæge i Kolding, så hører jeg
> gerne nærmere .... jeg ved dog godt, at jeg skal holde mig fra
> lavpris-manden Breth.

Hej Gitte.

Jeg ved der ligger et dyrehospital i Kolding, på Eliassensvej 5, men har
ikke selv nogen erfaringer med det. Men jeg kan anbefale Center dyreklinik i
Vejen, 20 km fra Kolding. De er rigtig gode til katte og jeg synes altid man
bliver rigtig godt behandlet dernede og det synes misserne også

Mage hilsener fra Mette, og potedask fra Choko og Gonzo.

Fra : Gitte J. Lock

Dato : 14-08-02 09:50

"Mette B" <mette@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> bliver rigtig godt behandlet dernede og det synes misserne også
>
> Mage hilsener fra Mette, og potedask fra Choko og Gonzo.

Tak Mette Jeg vil dog prøve at kigge de forskellige dyrlæger efter her i
Kolding, inden vi søger udenbys...
Mange hilsner
Gitte