Gør det ondt at blive bidt af en sandigle ~
Fra : test

Dato : 13-08-02 08:28

Under sandormegravning på Samsø stødte jeg på en "motherfucker" af en
sandigle på 30-35 cm. Dens kæber så temmelig kraftige ud. Dens kæber
lignede lidt krogene på en ørentvist. Jeg havde den mistænkt for at
kunne bide en finger af ?

Er der nogen derude, som har prøvet at blive bidt af en sandigle ?
Gør det ondt at blive bidt af en sandigle ?

med venlig hilsen

"En skræmt lystfisker"

Fra : D-Fly

Dato : 13-08-02 16:03

test <tom.hoved@pc.com> wrote in news:tom.hoved-
207781.09274313082002@news.net.uni-c.dk:

> [...]
>
> Er der nogen derude, som har prøvet at blive bidt af en sandigle ?
> Gør det ondt at blive bidt af en sandigle ?

ja det siges der

--
MvH

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen

Fra : Anders B

Dato : 13-08-02 17:29

det gør overhovedet ikke ondt at blive bidt af en børsteorm. det napper en smule. lidt som en ørentsvist

Fra : Balthazar

Dato : 14-08-02 13:59

Nä det gör inte specielt ont. Även om dom är stora och fula.
/H